תקשורת ומדיה

מהיום בערב: שינויים ברצועת 'ציפורי לילה' של גל"צ - ובשידורי הלילה

אלכסנדר כץ | 
גל"צ (צילום: אייס) (צילום אייס)
גל\"צ משנה את רצועת ציפורי לילה ואת רצועת שידורי הלילה. מהיום (יום א\') בערב תשודר \'ציפורי לילה\' אישיות מוזיקליות, ובשעות הקטנות - לילה ישראלי עם שירים ישראלים בלבד, בדומה לרשת ג\'.
לראשונה תעלה תכנית בה תינתן במה לחיילי התחנה שיציגו את טעמם המוזיקלי ויארחו מפעם לפעם מוזיקאים באולפן. ביום חמישי תותאם התכנית לאווירת סוף שבוע משוחרר יותר. עורך הרצועה הוא העורך הראשי של גל\"צ יורם רותם שמוכר כעורך התכנית המיתולוגית ארבע אחרי הצהריים לצדה של דלית עופר.
בימי ראשון ישדרו ב\'ציפורי לילה\' חיילי התחנה ויגישו קו מוזיקלי צעיר. בשני ישדר שמעון פרנס תכנים של מוזיקת עולם, מאגן הים התיכון ועד דרום אמריקה. פרנס יוביל רצועת שידור חדשה נוספת מדי שבת ב-14:00, שבה יקיים סדרת ראיונות עם אישים בולטים במוזיקה הישראלית, לפני הקלעים ומאחוריהם. עד לאחרונה הגיש פרנס תכנית יומית ב-18:00 בערב, אולם הוא הורדה מלוח השידורים והחליפה את מקומה לטובת תכנית הספורט המשותפת לגל\"צ עם ערוץ הספורט.
בימי שלישי יגישו עופר, המנהלת היוצאת של גלגלצ, ו-DJ דלית רצ\'שטר, את התכנית שתפגיש בין דורות של מוזיקה, עברית ולועזית. בימי רביעי לבנת בן-חמו ועומר בן-רובי יגישו לסירוגין תכנית על טהרת המוזיקה מארון השירים הישראלי-היהודי המתחדש, וגם יארחו אמנים. בימי חמישי התכנית תתמקד במוזיקה ים-תיכונית עם המגיש והעיתונאי דני בר-און וצורי רוקח.
ואילו במוצ\"ש יגישו מיקי קם ויהודה עדר תכנית חדשה, ומיד לאחר מכן יגיע לאולפן גדעון רייכר שישוחח עם מאזינים עד 4:00 לפנות בוקר.
מגל\"צ נמסר כי \"שינויים אלו ממשיכים את המגמה אותה מובילה התחנה בחודשים האחרונים של רענון ושינוי לוח השידורים הקיים ושילוב שדרנים טאלנטים מובילים מחד לצד טיפוח דור החיילים הצעיר של התחנה\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה