תקשורת ומדיה

עם פסלון ביד ורייטינג גבוה בערב שישי: עונה שנייה ל'יהודים באים' בערוץ 1

אחרי שחטפו ל'ארץ נהדרת' ו'מצב האומה' את פרס האקדמיה, מתפנים במערכת 'היהודים באים' לעונה נוספת ארוכה יותר, שתשודר בתחילת 2016
אלכסנדר כץ |  3
עשו מהפך בשישי. היהודים באים (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
ערוץ 1 נתן אור ירוק לעונה שנייה של היהודים באים שעונתה הראשונה הסתיימה לפני כ-3 שבועות - כך נודע לאייס. בימים אלו החל להתכנס צוות הכותבים, והעונה השנייה צפויה לעלות בתחילת 2016. על פי הערכות, עלות פרק תעמוד על כחצי מיליון שקלים, בדומה לעונה הראשונה.
'היהודים באים' היא תכנית מערכונים סאטירית שבוחנת את ההיסטוריה של העם היהודי. בעונה הראשונה שודרו 12 פרקים, בהשתתפות מוני מושונוביוסי מרשקיעל שרוניעידו מוסרי ויניב ביטון. התכנית יועדה לשידור כבר באוקטובר 2013, אולם בשל מאבקים בתוך רשות השידור, עלייתה לאוויר עוכבה והיא קיבלה אור ירוק רק לקראת סוף 2014, כשנתיים לאחר שצולמה.
התכנית שובצה בימי שישי אחרי יומן ורשמה ממוצע של 6% בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, נתון שבערוץ לא ראו שנים. התכנית גם נתנה פייט למתחרות - הכל הולך בערוץ 2 ושי בשישי בערוץ 10.
אז נכון שהסדרה איש חשוב מאד של יהודה לוי קטפה את רוב הפרסים בטקס האקדמיה לטלוויזיה, אבל את ההפתעה בטקס שנערך ביום שישי זכתה 'היהודים באים' בפרס תכנית הבידור והותירה מאחור את ארץ נהדרת ומצב האומה, ששלטו בקטגוריה במשך שנים רבות.
 
העונה החדשה תכלול 15 פרקים ותופק שוב על ידי יואב גרוס, שיצר את הסדרה יחד עם אסף בייזר ונטלי מרכוס, צמד הכותבים הראשי. כמו בעונה הראשונה, גם בעונה השנייה בצוות הכותבים יהיו חברים יובל פרידמן ואריאל ויסמן, אליהם יצטרפו כותבים חדשים, בהם ירון ניסקי.
 
"אנחנו עמוק בתוך הכתיבה", אמרה בשיחה עם אייס נטלי מרכוס, שנמצאת בחודש השביעי להריונה. "אני מסיימת לכתוב, יולדת ואחזור ישר לתחילת ההפקה. גם בכתיבת העונה הראשונה הייתי בהיריון".
בערוץ 1 אישרו כי תהיה עונה שנייה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יציע הפרשנים הרג אותי (ל"ת)
    ניר 05/2015/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    תוכנית מעולה!!!!!!!! (ל"ת)
    שירי 02/2015/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אם הם לא מחזירים את יוסף - זה לא שווה!!!!
    אנונימי 02/2015/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין כמו יוסף!
    סגור