תקשורת ומדיה

אחרי 14 שנים ביהודה ימית: המנהל המוזיקלי אור צלקובניק עוזב את גלגלצ

צלקובניק ימשיך לצידו של מנהל התחנה החדש נדב רביד, בתפקיד עד חודש אפריל. לפני 8 שנים מונה ע"י אלדד קובלנץ למנהל המוזיקלי של התחנה
אלכסנדר כץ | 
אור צלקובניק עוזב את גלגלצ (יח"צ) (צילום עדי לם)
אור צלקובניק מסיים את דרכו בגלגלצ לאחר 14 שנים. צלקובניק, המנהל המוזיקלי של גלגלצ, ישאר בתפקיד לצד מנהל התחנה החדש נדב רביד, עד לחודש אפריל השנה. בשלב זה טרם מונה לו מחליף.
צלקובניק (31) התגייס לקורס העיתונאים של גלי צה״ל בשנת 2001 ושירת כעורך מוזיקלי בגלגלצ ובגל"צ. עם שחרורו נשאר לעבוד כאזרח בתחנה ומונה על ידי אלדד קובלנץ, מנהל גלגלצ דאז, למנהל המוזיקלי של גלגלצ, בהיותו בן 23. במסגרת התפקיד היה צלקובניק אחראי על כלל העורכים המוזיקליים, השידור, הקו התחנתי, האופי והפעילות המוזיקלית בתחנה.
כמו כן יזם הפקות חוץ רבות ושיתופי פעולה רבים עם גופים חיצוניים, בין היתר עם WAZE. במהלך שנותיו בתחנה לקח צלקובניק חלק בעריכת כל רצועות השידור בגלגלצ, והיה לאיש הקשר המרכזי בין תחנת הרדיו המצליחה לתעשיית המוזיקה. בשנה שעברה אף זכה אור לתואר "עובד צה"ל יחידתי מצטיין" מטעם ראש אכ"א.
צלקובניק מסר היום כי "קשה לסכם במילים 14 שנים בתחנה המואזנת ביותר ובכך למעשה לקחת חלק בעיצוב הפסקול של המדינה, על כל מה שעברה בשנים האחרונות. זכיתי לשרת את חיילי צה"ל ואזרחים יקרים שהחזירו לי ולתחנה המון אהבה. כל שנותר הוא רק להגיד תודה ושעכשיו, כשהתחנה בשיאה, הגיעה העת להמשיך הלאה. אני מודה מעומק ליבי לדלית עופר, המנהלת היוצאת ולאלדד קובלנץ, מייסד התחנה, על כל מה שלימדו אותי ועל האמון שנתנו בי. אני מודה לצוות עובדי וחיילי גלגלצ המוכשרים שהיו לי ללא פחות ממשפחה ומאחל הצלחה למנהל הנכנס".
מפקד גל"צ ירון דקל אמר כי "אור הוא ללא ספק חלק חשוב ומהותי מהצלחתה של גלגלצ, התחנה המואזנת ביותר בישראל. מדובר באיש מקצוע מעולה, אחד מהטובים בשוק אם לא הטוב שבהם. אני בטוח שנכונו לאור התנסויות נוספות שאולי ביום מן הימים אף יחזירו אותו לתחנה. בשמי ובשם התחנה כולה אני מאחל לו הצלחה רבה בדרכו החדשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה