תקשורת ומדיה

מהפכה ספורטיבית? חברה ספרדית במו"מ עם המנהלת - להקמת ערוצים לשידור הליגה

המגעים החשאיים שהחלו לפני מספר חודשים, עולים בחודש האחרון מדרגה כאשר הצדדים מקיימים סדרת פגישות, ובכיר ב'מדיה-פרו' הספרדית נמצא בימים אלו בישראל
אלכסנדר כץ |  2
עמיחי שפיגלר ומוטי אווניר בסיכום המשחק אמש בין מכבי תל אביב למכבי חיפה בבלומפילד (צילום מסך: ערוץ 1) (צילום צילום מסך: ערוץ 1)

מנהלת ליגת העל בכדורגל מקיימת בתקופה האחרונה מגעים עם חברת התקשורת הספרדית מדיה-פרו, שמחזיקה בזכויות לשידור משחקים מהליגה הספרדית, בנוגע להקמת ערוצי טלוויזיה שישדרו את משחקי ליגת העל הישראלית. לאייס נודע כי לפני כחודש קיימו בכירי מנהלת הליגה סדרת פגישות בספרד עם אנשי החברה, ואילו בכיר בחברה מקיים בימים אלו פגישות בישראל.

מזה תקופה ארוכה שבמנהלת ליגת העל נשמעים קולות של חוסר שביעות רצון מהסכומים שמשלמים גופי השידור השונים עבור הזכויות לשידור המשחקים בטלוויזיה. את המשחק המרכזי משדר ערוץ 1, ואילו צ'רלטון משדרת את רוב המשחקים האחרים עבור תשלום.

במנהלת מעריכים כי הקמת ערוצים ייעודיים, יוכל להגדיל את ההכנסות מהשידורים, ואולי אף ליצור מנוף לחץ על גופי השידור הקיימים, מה שיגדיל את ההצעות שיוגשו עבור הזכויות.

ואולם, גורמים המעורים בפרטים, מציינים כי המגעים נמצאים בשלב התחלתי, וכי הדברים רק נבחנים בימים אלו. בשלב זה גם לא ברור כיצד מהלך כזה ישפיע למשל על הגופים הנוכחיים שמשדרים. המשחק המרכזי למשל חייב להיות משודר בערוץ ליניארי ארצי (ערוצים 1, 2, 10 ואף בערוץ הספורט). במצב כזה, יתכן שהחברה הספרדית תקים ערוצי ספורט שישודרו בעידן פלוס, מה שיאפשר להגדיר אותם כערוצים ארציים.

בכל מקרה, במנהלת היו מעוניינים לשמור את דבר המגעים בסוד, אולם הם דלפו היום ונחשפו לפני שעה קלה באתר ONE. במנהלת ליגת העל אישרו כי מתקיימים מגעים עם מדיה-פרו. 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגיע הזמן שיפתחו את בתחרות (ל"ת)
    די לתאוות הבצע 04/2015/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אמן שיצליחו (ל"ת)
    נתי 04/2015/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור