תקשורת ומדיה

'העין השביעית' זולג גם לרדיו: משיק תכנית ביקורת תקשורת שבועית בקול הקמפוס

בעיצומו של גיוס תרומות בקמפיין מימון המונים, נרקם השת"פ בין אתר ביקורת התקשורת, לתחנת הרדיו של המכללה למנהל, שפועלת במסגרת פרויקט התחנות החינוכיות של קול ישראל
אלכסנדר כץ | 
מיקרופון רדיו (צילום אלכסנדר כץ)
אתר ביקורת התקשורת העין השביעית ישיק בשבוע הבא תכנית רדיו חדשה בתחנת קול הקמפוס של בית הספר לתקשורת במכללה למנהל. התכנית שתיקרא 'קול העין' תעסוק בכל מה שקורה מאחורי הקלעים של התקשורת הישראלית.
את התכנית שתשודר מדי יום שלישי ב-12:00, ותועבר גם באתר העין השביעית והמכללה, יגישו אורן פרסיקו, שוקי טאוסיג ומגישים נוספים מבין כותבי העין השביעית, יחד עם אביעד טובי, מרצה בבית הספר לתקשורת ושדרן בקול הקמפוס, שפועלת במסגרת פרויקט התחנות החינוכיות של קול ישראל.
כבר בתכנית הראשונה תעסוק 'קול העין' בתמרון התקשורת בו נוהג דובר צה"ל, התפרקותו של השידור הציבורי, ועוד. כמו כן, מדי שבוע תציג התכנית כלי תקשורת אלטרנטיבי שאינו מוכר לציבור הרחב. בתכנית ישוחחו המגישים עם עיתונאים, אנשי תקשורת וחוקרי תקשורת באקדמיה, לצד דמויות נוספות הנוגעות לעולם התקשורת והמדיה בישראל.
התכנית החדשה מגיעה על רקע מצבו הקשה של האתר, שהפסיק לקבל תקצוב מהמכון הישראלי לדמוקרטיה, ואינו מתבסס על הכנסות מפרסום, בהחלטה עקרונית. לאחרונה מנהל האתר קמפיין מימון המונים, במטרה לגייס את מספיק תרומות שיאפשרו לאתר לפעול. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה