תקשורת ומדיה

יש גם פנים חדשות ברשות השנייה: קבלו את אופיר רייכמן ואפרת לאור

רייכמן יכנס לתפקיד כראש אגף טלוווזיה בתחילת חודש יוני, ואילו לאור נכנסה לתפקיד ראש מחלקת פרסומות, בעיצומו של הליך קיצוצים ברשות, ושנה לאחר גל פיטורים
אלכסנדר כץ | 
הרשות השנייה (צילום לוגו)
כשנה לאחר סבב הפיטורים, הרשות השנייה ממנה 2 בכירים, וזאת על רקע קיצוץ תקציבה בשנה הנוכחות ב-22%. מדובר באופיר רייכמן שיהיה ראש אגף טלוויזיה וייכנס לתפקידו בתחילת יוני, ואילו אפרת לאור כבר נכנסה לתפקידה כראש מחלקת פרסומות.
רייכמן עבד בין השנים 2007-2012 בחברת החדשות של ערוץ 2, בין היתר כעורך בפגוש את העיתונות ובתכנית חסכון. ב-3 השנים האחרונות כיהן כמנהל התקשורת השיווקית של התכנית הלאומית לחיים פעילים ובריאים 'אפשרי בריא' של משרדי הבריאות, החינוך והתרבות והספורט.
הוא מרצה בחוג לתקשורת של אוניברסיטת תל אביב ובעל ניסיון עשיר כיועץ שיווק דיגיטלי עצמאי. לרייכמן  תואר שני במנהל עסקים עם התמחות באסטרטגיה ויזמות ובניהול השיווק ותואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול באוניברסיטת תל אביב.
לאור בעלת ניסיון עשיר בשיווק ופרסום. בעבר עבדה כמנהלת פרויקטים בשיווק דיגיטלי, כמנהלת שיווק דיגיטלי ומרכז המידע במשרד התיירות בניו יורק, וכפרסומאית בכירה בלשכת הפרסום הממשלתית לעמ. ללאור תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום ותואר ראשון בשיווק ופרסום ומשאבי אנוש, שניהם מהמכללה למנהל.
לדברי ניר שוויקי, מנכ"ל בפועל של הרשות השנייה, "מדובר בחיזוק משמעותי לרשות השנייה ובאנשי מקצוע מצוינים ובעלי ניסיון עשיר ומקיף, כל אחד בתחומו. מדובר בתוצאה חיובית של תהליך ההתחדשות שעוברת הרשות השנייה שיושלם בתקופה הקרובה. אני מאחל לשניהם בהצלחה בתפקיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה