שיווק ופרסום

ההשקה המנצחת של 2014: סלקום TV וכרטיס Fly card של אל על

איגוד השיווק בחר במקום הראשון את 2 ההשקות, כאשר שירות הטלוויזיה של סלקום הושק רגע לפני סוף השנה. במקום השני: השקת yesGO
אלכסנדר כץ |  1
סלקום TV (צילום יח"צ)
איגוד השיווק הישראלי הכריז היום (יום א') על הזוכים בהשקה המנצחת של 2014. במקום הראשון נבחרו 2 השקות - אל על עם מותג כרטיס האשראי Fly card, ו-סלקום TV של סלקום תקשורת. במקום השני נבחרה השקת yesGO.
ההשקות הזוכות נבחרו על ידי ועדת החדשנות של איגוד השיווק המורכבת מ-16 מנהלים מענפים רבים במשק, בראשה עומד רן גוראון, המשנה למנכ"ל בזק וחבר הנהלת איגוד השיווק ישראלי.
ההשקה של Fly Card - כרטיס האשראי הראשון של מועדון הנוסע המתמיד, בחודש ספטמבר 2014, הביאה לאל על את המקום הראשון. באיגוד טוענים כי "ייחודו של כרטיס זה גלום באפשרות למימוש נקודות המועדון גם מחוץ לעולם התעופה, בקניות יומיומיות אחרות. מהלך ההשקה הכפיל את יעדו הראשוני למצטרפים וזכה ל-50 אלף מצטרפים בתוך חודשיים בלבד".
יומיים לפני סיומה של השנה, השיקה סלקום את סלקום TV, ולתוך 2015 הצליחה החברה למשוך מספר עשרות אלפי לקוחות. זה הביא גם לסלקום את המקום הראשון. "סלקום השיקה את סלקום TV שהציעה חווית צפייה חדשה - אפשרות לכל צופה לבחור את התכנים שמעניינים אותו, בזמן שמתאים לו, בכל מקום, על גבי כל מסך, וכל זה במחיר קבוע ומבלי לוותר על הצפייה בערוצי הברודקאסט. טלוויזיה שמאפשרת  ללקוח הישראלי המעודכן לחוות את הטלוויזיה מתי, איפה והיכן שירצה".
במקום השני נבחרה המהלך של חברת הלוויין yes עם yesGO. "בהדגשתה את החדשנות הטכנולוגית ויצירת התנאים האולטימטיביים לצפייה בתוכן, yes החלה במהלך השירות המתקדם והחדשני של צפייה אינדיבידואלית ומותאמת אישית. yesGO מאפשר לצרכן ליהנות מהתכנים האהובים עליו בכל מקום, בכל שעה, ומכל מכשיר טאבלט, סמארטפון ו-PC. השירות נולד מתוך ההבנה כי לצד מדורת השבט מתקיימת צריכת תוכן פרסונאלית והחוויה האישית מרכזית מאוד בחיי הצרכן. מדובר במוצר ראשון מסוגו בארץ, שמאז השקתו זכה להצלחה בקרב הצרכנים ועורר עניין רב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ינאי וסבג צמד חמד (ל"ת)
    יוני ינאי 05/2015/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור