תקשורת ומדיה

מינויים בגלגלצ: אביעד רוזנבוים מונה לסגן מנהל, יסמין ישבי עורכת מוזיקה ראשית

חצי שנה לאחר כניסתו של נדב רביד לתפקיד מנהל גלגלצ, והשבוע הוא מינה את 2 המינויים הראשונים שלו. "שניהם חלק מה-DNA המיוחד של התחנה"
אלכסנדר כץ |  1
אור צלקובניק עוזב את גלגלצ (יח"צ) (צילום עדי לם)
מנהל גלגלצ, נדב רביד מינה השבוע 2 עובדים בגלגלצ לתפקידים בכירים בתחנת המוזיקה הצבאית, מינויים ראשונים לראשונה מאז הוא עצמו נכנס לתפקיד בדצמבר האחרון http://ice.co.il/media/news/article/398228 . אביעד רוזנבוים מונה לסגן מנהל התחנה ואילו יסמין ישבי תהיה העורכת המוזיקלית הראשית של התחנה.
רוזנבוים (28) התגייס לקורס העיתונאים של גלי צה"ל ב-2005 ושירת כעורך מוזיקלי בגלגלצ ובגל"צ. עם שחרורו נשאר לעבוד כאזרח בתחנה ושימש כממלא מקום מנהל מוזיקלי, מנהל ישיבת הפלייליסט ואחראי על שיתופי הפעולה של התחנה. במהלך שנותיו בגלגלצ, הוא ערך רצועות מוזיקה שונות ואת המצעדים השנתיים של התחנה. רוזנבוים זכה פעמיים בפרס מפקד גלי צה"ל.
ישבי (27) שירתה כחיילת בגלי צה"ל ובגלגלצ, ומועסקת בגלגלצ מאז שחרורה. ישבי עשתה תפקידים רבים בתחנה הצבאית: עורכת מוזיקה, חברת ועדת הפלייליסט ועורכת תוכן. בעבר אף ערכה את 'המקור', מגזין המוזיקה הישראלית של גלגלצ.
נדב רביד מסר היום כי "כמי שהיה שנים רבות בגל"צ ובגלגלצ, אני מכיר את יכולותיהם של אביעד ויסמין. שניהם חלק מה-DNA המיוחד של התחנה ומביאים איתם לתפקידים החדשים אליהם נבחרו ניסיון רב והיכרות יוצאת דופן עם מאזיני גלגלצ. הם עשו עד כה עבודה מצוינת ואני בטוח שעבודתם לצידי תסייע לתחנה לכבוש פסגות חדשות ולהמשיך ולהיות תחנת הרדיו המואזנת ואהובה בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז למה תמונה של צלקובניק?
    תמי4 05/2015/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש לא מוזכר בכתבה, הוא כבר לא מעניין ועדיין בחרתם לשים תמונה שלו ולא של אף אחד מהמוזכרים באייטם. האם אתם מחפשים לו עבודה?
    סגור