קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות
פרסום ראשון

10 חברי מערכת 'פול גז' לא הסתדרו עם הבעלים החדשים - והקימו אתר מוטורי חדש

אם תנסו לגלוש ל-fullgaz.co.il הוותיק, תמצאו הודעת "האתר בשיפוצים". הסיבה היא פרישת חברי המערכת, יחד עם הדומיין, והקמת Wheelz.co.il. הבעלים של פול גז: "אל דאגה, האתר יחזור לבעוט ולחדש"
 |  31
10 חברי מערכת 'פול גז' לא הסתדרו עם הבעלים החדשים - והקימו אתר מוטורי חדש
אתר wheelz, צילום: צילום מסך
חילוקי דעות בין הבעלים החדש של אתר פול גז לבין חברי המערכת, הובילו לפרישת 10 חברי המערכת ולהעלתו היום (יום ג') לאוויר של אתר חדש בתחום המוטורי והאופנועים - WheelZ, ולנפילתו של fullgaz.co.il מהאוויר לפני מספר ימים.
עורכי WheelZ הם אריאל אלסיבוני ואביעד אברהמי, ששימש כעורך האתר הקודם. אברהמי הוא גם הבעלים של הדומיין http://www.fullgaz.co.il/, כך שזו הסיבה לכך שניסיון לגלוש בכתובת הזו, מובילה להודעה - "תחת שיפוצים. אנחנו משפרים את האתר לחווית גלישה חדשה עמכם הסליחה".

הבעלים של אתר 'פול גז' היא חברת בגובה המשקף בע"מ. לאחרונה החברה עברה לבעלותו של עו"ד רפי הובר, לאחר שהייתה בתחילה בבעלותו של מוטי גלברט. 'פול גז' עצמו הוקם באוגוסט 2002 בתחילה תחת השם bullshitdotcom.com (בולשיט דוט קום), אולם כבר כמה חודשים לאחר מכן האתר קיבל את הדומיין פול גז. מאז קנה לעצמו האתר שם בקרב חובבי התחום, והוא נהנה מ-100 אלף משתמשים ייחודיים לפחות בחודש.

בהודעה שפרסמו חברי המערכת החדשה באתר החדש, נכתב: "המגזין הזה הוקם על ידי אנשים שאוהבים מוטוריקה בכלל ואופנועים בפרט, ומטרתו לספק בית חם לחובבי אופנועים ומוטוריקה, בית שבו יוכלו למצוא תוכן מקצועי ואיכותי, אך לא פחות חשוב - תוכן מהנה, כזה שאנחנו נהנה להפיק ואתם תיהנו לצרוך". לדברי חברי המערכת, "WheelZ הוקם על ידי חברי מערכת 'פול גז' שהיה הבית של רוכבים רבים ב-12.5 השנים האחרונות. מסיבות כאלו ואחרות פול גז נאלץ לסגור את שעריו, אולם אנחנו, ככותבים וכמפיקי תוכן, רצינו להקים בית חדש, מודרני שמתאים לשנת 2015 גם בנראות וגם בתוכן".

בשיחה עם אייס, מסביר אברהמי כי "לא ראינו עין בעין את הדברים עם עו"ד הובר. הוא לא קשור לתחום המוטורי, ולדעתנו הוא חשב שהוא יוכל לגזור קופון בעסקה הזו. הוא לא נתן לנו לעבוד, ולכן החלטנו לפרוש ולהקים אתר חדש".

עו"ד רפי הובר מסר לאייס כי "על אף עברי ב'פול גז', המעורבות שלי באתר היא עיסקית. בהיבט הכלכלי - אין תועלת בהורדת האתר, שצבר מוניטין ויוקרה על פני שנים. ספורים הרוכבים שלא גולשים בפול גז. הנהלת האתר מצרה על כי מי ממייסדי האתר מפנה לו עורף ומעדיף להחליף את צבע חליפת הרכיבה שלו ולוותר על האמת המקצועית שלו. אך אל דאגה, אתר פול גז יחזור לבעוט, להתווכח, לחדש, לעדכן ולכייף את גולשיו".




תגיות   wheelz

הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
31 תגובות
19.
פולגז המקורי
ליישר את ההסטוריה מול המלל הלא מדוייק שפה - פולגז המקורי הוקם כאתר אופנועי שטח בלבד, ללא מטרת רווח, אני אישית הגיתי את שם הדומיין ואני ושותפי קולרגול רכשנו אותו, הקמנו את האתר וניהלנו אותו שנתיים ללא מטרת רווח. מוטו הציעו לנו לרכוש אותו ולא הסכמנו. במקביל הקמנו שנינו את פורום אופנועי שטח בתפוז וניהלנו את שני האתרים סימולטנית. אחרי שנתיים התעייפנו והעברנו חינם אין כסף את הקומיין לכרובי שהקים עליו אתר אופנועים במקום אתר אופנועי שטח. לכל אורך קיומו של פולגז היתה פינת הנצחה לאתר המקורי בתחתיתו. כשפולגז חגגו עשור קצת חרה לי שלא הוזכרנו וגם שם ההסטוריה שונתה, הערתי על כך לבעלים וקיבלתי תגובה מבישה מבזה מתנשאת ובוטה, לא המשכתי עם זה כי אני לא שם. המציאות סוגרת מעגלים בדרכה. לא אומר שיש בי שמחה לאיד, אבל מי שלא ידע את יוסף וממציא את ההסטוריה - זה סופו. שנה טובה
חליל אבד רבו | 11/09/2015 17:01
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
18.
מאחל לאביעד המשך הצלחה בכל מעשיו . עלה והצלח. (ל"ת)
הלל | 07/09/2015 01:12
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
17.
מי שהוריד את האתר לדיסק, יכול להעלותו לרשת!!! ולשתף (ל"ת)
האתר הישן | 06/07/2015 22:19
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
16.
התנהלות שחצנית
חבל מאד על נפילתו של האתר החשוב ועל כל הארכיון שאבד. יחד עם זאת, הנהלת פולגז התנהגה בשחצנות והתנשאות כלפי קהל הלקוחות שלה - דהיינו המגיבים באתר. כאשר העז מישהו לכתוב ביקורת נגדם נהגו להציע לו בציניות ארסית לבטל את המנוי (החינמי כמובן). שוב, חבל על האתר והלוואי שיקום טוב ממנו
לחם ושעשועים | 04/06/2015 10:39
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
15.
"האתר החדש"
האתר הקודם היה הרבה יותר מקצועי וענייני , האתר כרגע במצב שלו חודשיים והוא נופל ולא קם .
יאיר ירון רביבו | 22/05/2015 19:20
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
14.
בדוק! טוקבק 13 ועוד ממומנים מטעם מי שעשה את מעשה הנבלה
חבל לי ולכל עשרות אלפי הגולשי שנעזרו ונהנו במידע ובידע שהאנשים שתפו במשך השנים באתר פול גז. בגלל מעשה אגו של תת אדם איבדנו המון המון המון, מקווה שתת האדם ישלם על מעשה הנבלה טבין ותקילין.
גולש זועם | 21/05/2015 03:35
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
הוא סגור בגטו של עצמו, עם האנשים שלו, כמה אלפים בודדים
עזוב אותך מדיבורים לא יפים. צוות פולגז איבד את יכולת ההשפעה שלו על ציבור גדול של רוכבים, שגם לתפיסתי מנה בימיו היפים כמה עשרות אלפים של גולשים. בלי הכוח הציבורי הגדול ומספר הכניסות המסיבי לאתר, גם אין לדבר על רווח מפרסומות, או כל רווח אחר. בתקופת הזוהר הם גם היו מרווחים טובות הנאה מהיבואנים, כל זה היסטוריה. זה זמן רב שפולגז כבר לא רלוונטי ותקופה די ארוכה שהוא מהווה פלטפורמה שיווקית, מעין מגזין מטעם יבואן XYZ, והתיחסות הגולשים אליו היא בהתאם, כל ההבדל הוא שעכשיו כל בר דעת מבין שזה גם רשמי. שים לב גם לתגובה שכתבו לטוקבק 12.
הוא כבר משלם | 21/05/2015 11:28
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
13.
הכי חכם
ברור שעו"ד רפי הובר בעל עבר והתעניינות מוחלטת במוטוריקה אחרת מי מסתכן וקונה אתר כזה מבלי שיידע במה מדובר ומי בכלל גוזר קופון כאילו שהאתר תרנגולת המטילה ביצי זהב....הפורשים למינהם בעלי עין צרה..לא סבלו נוכחות של אדם בעל ערך ואינטליגנציה כה רב כמו של העו"ד הנכבד ואני מדברת מתוך הקלדת שמו בגוגל (תגובה לזה שניסה להכפיש דרך גוגל). מציעה לכם הטוקבקיסטים שלבטח שתלו אתכם ה"נוטשים" לבלוע צפרדע בשקט כי עו"ד הובר הוא תותח ששמו הולך לפניו וימים יגידו שטעיתם.
הדר | 19/05/2015 07:46
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
תגובה להדר -תודה על ההבהרה לגבי עו"ד הובר,
הכל אפשרי, יש ווקום מידעי שיוצר תיאוריות קונספירציה. עו"ד הובר אולי לא רואה עצמו נפגע, אחרת היה מזדרז להגיב?(עוד אחת מהתיאוריות). לא אומר שהוא חלק מהסירחון, אבל אנו לא יודעים. כרגע אלו העובדות המעטות שיתפרסמו: הבעלים של פולגז הם אברהמי והובר. אברהמי סגר את אתר פולגז בפתאומיות לשבועיים, אחר כך הודיע כי צוות פולגז ברח לאתר החדש עקב סכסוך עסקי. כל הייתר אלו ספקולציות. כמו שזה נראה עכשיו(אולי מוקדם לשפוט?), הנפגע העיקרי הוא אברהמי שגרם בצעדיו לנזק בלתי הפיך לאתר-פולגז/למותג-פולגז/למוניטין-פולגז שהוא מבעליו וגם עובד בו (עורכו הראשי), ואגב סגירה אלימה של "פולגז". אולי הוצאת גורמים שלילים מהענף (אברהמי?)תטיב עם הענף, ימים יגידו.
רב הנסתר על הגלוי | 19/05/2015 11:33
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
12.
שאלה למבינים: למי שייך משפטית כל החומר של פול גז?
כי כדאי שכל החומר יעלה שוב לאוויר אפילו בשם שוה כמו למשל פול-גאז FULLGAAZ נראה לי שנעשתה קומבינה עם השם של הדומיין ובעל האתר פול גז לא יכול לעשות היום כלום. *אני כועס מאוד כמו רבים אחרים על מי שהוריד את האתר,מעשה נבלה.
יאיר | 18/05/2015 23:28
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
אפשרי לפעול בערוץ המשפטי בשני תנאים, אבל זה די מיותר.
אתה צודק, אפשר לפעול בדרך משפטית, בתנאי: 1. שיש מי שיממן את ההליך המשפטי לטובת ציבור הכותבים בפורום. יקר מאוד. 2. שהחומר לא נמחק מהפורום לצמיתות, לדוגמא: אם המחיקה נועדה לשבש הליכים משפטיים אחרים, הרי אנו לא יודעים מה קרה שם באמת. אם המידע בפורום נמחק ואין דרך לשחזרו גם אין טעם בהליך המשפטי. דעתי האישית: עזוב אותך משטויות, הפורום לא היה התנ"ך לדו-גלגלי והיו בו הרבה מלחמות על אגו ושאר שטויות. אין מידע שהוא חשוב ושאתה לא יכול למצוא בגוגל.
מישהו שמבין | 19/05/2015 11:43
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
11.
חבל חבל חבל אני כועס על אברהמי למרות שהערכתי אותו בעבר (ל"ת)
יאיר | 18/05/2015 23:21
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
10.
כתבה שקרית, מי הם ה"10" מחברי פול גז? (ל"ת)
אברהמי לא 10 | 18/05/2015 23:14
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
חחח...15 עם אביעד אברהמי. (ל"ת)
תיקון2 | 19/05/2015 18:15
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
לא 10, 14 עם אריאל אלסיבוני
http://wheelz.co.il/%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%A2%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94/
תיקון | 19/05/2015 12:09
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
צודק אברהמי כתב 13 שמות ולא 10, ראה בטור העורך, ולא היה מי שיכחיש
ואלו השמות שאביהד הזכיר ב"טור עורך-דרך חדשה 1.אייל פרדר 2.אסף זומר 3.סקוטרמן 4.בועז בר 5.מוניק אורבי 6.אסף רחמים 7.בני דויטש 8.יוסי שוורץ 9.רענן כרמיאלי 10.רועי ברמן 11.נעם יעקובסון 12.אלעד ששון 13. עודד שמידוב מקור: /טור-עורך-דרך-חדשה/wheelz.co.il
ככה כתוב באתר ווילז | 19/05/2015 11:58
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
9.
עצוב, האתר ה"חדש" מ-ג-ע-י-ל ושיווקי, בעעעע (ל"ת)
גולש וותיק בפול גז | 18/05/2015 23:13
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
8.
חבל מאז שכל התכנים והידע מהחברים נעלמו
עצוב מאז שידע ומסרים של שנים נעלמים
יעקב | 18/05/2015 07:28
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
פולגז? ביג פקינג דיל. בגוגל תמצא ים של ידע
יעקב אם חשבת שטוב לך בפולגז זה רק בגלל אפקט ההיתמכרות. הפורום והידע "שנצבר" בפולגז לא יחודי לפולגז. בפורומים אנשים טקבקו את עצמם לדעת ונלחמו על האגו. יעקב התמכרת, עכשיו אתה בגמילה, יש קריז, אבל זה יעבור. שבועיים ואתה בחוץ. הכנתי לך תמצית אדולן, כנס קרא, תתרגל לזה שאתה קורא בלי להגיב, וכבר תרגיש הרבה יותר טוב. שום דבר שהוא באמת חשוב לא הלך לאיבוד: http://www.dig-mag.com/magazine/motorcycle/#/0
פרופורציות | 18/05/2015 14:26
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
7.
כשרושמים fulgaz.co.il מועברים לאתר weelz? מתחרים או לא?
האם מישהו בפולגז יודע שמי שמנסה להגיע אליהם בדומיין שלהם עובר מיידים לאתר של אלא שפרשו ממנו ?????????? או שהם משתפים פעולה.?
ערן | 16/05/2015 20:26
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
הדומיין של פולגז בבעלותו של אביעד אברהמי, זה שהקים את האתר החדש. (ל"ת)
אידיוט | 17/05/2015 15:20
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
אידיוט, הבנו שאייס טוענים שהדומיין בבעלות אברהמי
השאלה: איך זה שעו"ד הובר הוא הבעלים, אבל לא הבעלים של הדומיין? מכרו לו "מכונית" בלי גלגלים? הובר בבעלות חלקית יחד עם אברהמי? אולי משהו אחר? "אידיוט", בכתבה של אייס יש נתונים סותרים/חסרים, ועל כן בצדק שאל ערן את שאלתו.
וזה שלא יודע לשאול | 17/05/2015 21:23
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
אתה מבין נכון, עו"ד רפי הובר חשוד לכאורה בשיתוף פעולה
מוטי גלברט "מוכר" את פולגז לרפי הובר, מיד אחר כך "צוות פולגז" "בורח" "בפתאומיות" לאתר אחר, רפי מכריז ש"פולגז" ימשך לבעוט, ובמקביל אביעד ומוטי עולים בזה אחר זה כדי להופיע מחוייכים בתוכנית 1על2 כאילו הכל כרגיל. אם הסיפור היה אמיתי אדון עו"ד היה מוציא צו בית משפט ונילחם כמו שעו"ד יודע להילחם, ובעיתונות כולל התוכנית 1על2 היו נאמרים דברים אחרים. כל הסגה היא פיקציה ועל כן העו"ד מודיע שפולג ימשיך לבעוט, והוא צודק, רק שהמשפט המלא שהיה על רפי לומר: "צוות פולגז" ימשיך לבעוט תחת אתר WHEELZ(כי זאת האמת). לדעתי כל עניין המריבה הוא מבויים, מה שבטוח הוא שהיה צורך לברוח, אולי מחובות כספיים, אולי כדי לברוח מרשויות המס, אולי לברוח ממשהו אחר, מה שבטוח שצוות פולגז ברח והשמיד אחריו ראיות(מחיקת האתר), והיה איזה עו"ד שעזר להם בפיקציה הזאת. בנסיבות האלה, משפטית, אין בעיה לתפוס אותם באוזניים ולחייב אותם בעבור מה שהם ברחו ממנו, עו"ד הובר לא עושה כלום, משמע שהוא כרגע נתפס כמי שחשוד בשיתוף פעולה(מ.ש.ל). רשויות המס או מי שלא יהיו, אלה שברחו מהם, יעשו אולי יותר מאמצים ממר' הובר כדי להיפרע מהחייבים(ליצנים). בהצלחה לבורחים.
עותק-ראה תגובה ל 4 | 17/05/2015 10:01
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
6.
כשרושמים fulgaz.co.il מועברים לאתר weelz? מתחרים או לא?
האם מישהו בפולגז יודע שמי שמנסה להגיע אליהם בדומיין שלהם עובר מיידים לאתר של אלא שפרשו ממנו ?????????? או שהם משתפים פעולה.?
ערן | 16/05/2015 20:16
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
5.
כל הכבוד
כל הכבוד לאנשי המערכת שפועלים מאז הקמתו מתוך האהבה לתחום, ממקום של יושרה אמיתית. אופנוענים מריחים תוכן שיווקי והתערבות מסחרית בתכנים מקילומטרים- ע"ע מגזין מוטו זצ"ל. יישר כוח!
נרקומן טבעול | 15/05/2015 14:15
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
צודק, אופנוענים מריחים תוכן שיווקי והתערבות מסחרית
כל הכבוד למי? לפי חוש הריח שלי המגזין פולגז היה מטעם יבואן XYZ, ועל כן קרא לזה כתבות תדמית, קרא לזה פרסומת סמויה, העיקר שתפקידו כעיתונות צרכנית ולמאן הקוראים שאף לאפס אחד גדול. עכשיו בWHEELZ זה אותו הצוות, בנתיים בלי באנרים(Banner), רק שכאמור לעיל, כאשר אתה מגזין הבית של או מטעם היבואן XYZ, אני קורא אותך ככזה והיחס שלי למילה הכתובה שלך יהיה בהתאם(כלומר יחס לפרסומת). לפחות אנו מסכימים בעניין הריח.
חסד של אמת | 15/05/2015 19:05
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
4.
עו"ד הובר
חכם אתה לא! פול גז זה רק שם! את האתר עשו אותם עשרה אנשים ,שעקב חילוקי הדעות איתך פרשו ,לפי כך לפול גז אין יותר מוניטין ומעטים האנשים המתעניינים בתחום שיכנסו אליו והוא יהפך לעוד אתר שוליים בתחום ,במידה ויקום מחדש, (ישנם דוגמאות עבר) במיוחד שמדובר במדינה קטנה עם שוק אופנועים מצומצם ביותר וכמות רוכבים קטנה, תודות לכל היהודים הגאונים שחברו להשמדת הענף.
יובל | 14/05/2015 01:11
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
כל הסיפור הוא פיקציה, "צוות פולגז ברח", רוצים לספר לנו ת'אמת?
מוטי גלברט "מוכר" את פולגז לעפר הובר, מיד אחר כך "צוות פולגז" "בורח" "בפתאומיות" לאתר אחר, עפר מכריז ש"פולגז" ימשך לבעוט, ובמקביל אביעד ומוטי עולים בזה אחר זה כדי להופיע מחוייכים בתוכנית 1על2 כאילו הכל כרגיל. אם הסיפור היה אמיתי אדון עו"ד היה מוציא צו בית משפט ונילחם כמו שעו"ד יודע להילחם, ובעיתונות כולל התוכנית 1על2 היו נאמרים דברים אחרים. כל הסגה היא פיקציה ועל כן העו"ד מודיע שפולג ימשיך לבעוט, והוא צודק, רק שהמשפט המלא שהיה עליו לומר: "צוות פולגז" ימשיך לבעוט תחת אתר WHEELZ(כי זאת האמת). לדעתי כל עניין המריבה הוא מבויים, מה שבטוח הוא שהיה צורך לברוח, אולי מחובות כספיים, אולי כדי לברוח מרשויות המס, אולי לברוח ממשהו אחר, מה שבטוח שצוות פולגז ברח והשמיד אחריו ראיות(מחיקת האתר), והיה איזה עו"ד שעזר להם בפיקציה הזאת. בנסיבות האלה, משפטית, אין בעיה לתפוס אותם באוזניים ולחייב אותם בעבור מה שהם ברחו ממנו, עו"ד הובר לא עושה כלום, משמע שהוא כרגע נתפס כמי שחשוד בשיתוף פעולה(מ.ש.ל). רשויות המס או מי שלא יהיו, אלה שברחו מהם, יעשו אולי יותר מאמצים ממר' הובר כדי להיפרע מהחייבים(ליצנים). בהצלחה לבורחים.
נאיבי אני לא | 15/05/2015 07:44
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
3.
עו"ד רפי הובר
חיפוש בגוגל ומקבלים תמונה מלאה על מי הוא האיש. כנראה באמת בא לגזור קופון על האתר.
מי נפל עליהם | 13/05/2015 19:16
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
2.
wheelz
מה שיצר את האתר הם האנשים שמאחוריו ולא העסק...שכחתם לציין שאחד מבעלי האתר החדש הוא גם אייל פרדר. בהצלחה !!
עדי | 13/05/2015 18:58
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1.
כל הכבוד
אני בטוח שרק טוב יצא לכל מי שמפעיל את האתר . זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
ווילי  | 13/05/2015 17:56
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
מנהל פרויקטים... נענע 10 וער... המרכז שלח קו”ח
איש תוכן חברת קוקה קולה המרכז שלח קו”ח
תקציבאי גיתם / BBDO המרכז שלח קו”ח

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה