תקשורת ומדיה

לא תאמינו למה ויתרו בידיעות אחרונות על תמונה מהתפרעות חסידי הרב פינטו

צלם 'ישראל היום' יוסי זליגר תיעד כיצד פעילי הרב תוקפים את צלם 'ידיעות' שאול גולן. ב'ידיעות' ביקשו את התמונה, 'ישראל היום' הסכים להעניק אותה בחינם, עם תנאי
אלכסנדר כץ | 
צילום יוסי זליגר את שאול גולן בעת הכאתו ע"י חסידי פינטו (צילום יוסי זליגר)
היחסים בין ידיעות אחרונות לישראל היום מעורערים מאז נולד האחרון בקיץ 2007. השבוע התווספה עוד שורה לרשימה ההולכת ומתארכת של חיכוכים בין הצדדים, כאשר ב'ידיעות' העדיפו לוותר על פרסום תמונה כדי לא להעניק קרדיט ל'ישראל היום'.
אתמול התפרעו חסדיו של הרב יאשיהו פינטו בתוך ובעיקר מחוץ לבית המשפט המחוזי בתל אביב, לאחר הקראת גזר הדין ששלח את הרב לשנת מאסר בפועל. ליד מכוניתו של הרב פינטו הותקף צלם ידיעות אחרונות שאול גולן ונפגע בידו. בעקבות כך הוא פונה לבית החולים איכילוב.
צלם 'ישראל היום', יוסי זליגר, תיעד את התקיפה ופרסם אותה בדף הפייסבוק שלו. בידיעות חשקו בתמונה ופנו אליו על מנת לקבל אישור לפרסמה הבוקר. גורם ב'ישראל היום' סיפר כי הצלם קיבל את ברכת הדרך להעביר את התמונה ל'ידיעות' בחינם, ובלבד שבקרדיט יופיע שמו של הצלם ושם העיתון - 'ישראל היום'.
למרות שהאישור לעשות שימוש בתמונה הועברה ל'ידיעות', כנראה שהדרישה לציין את שם היריב המר מרחוב השלושה לא עברה חלק במערכת ובסופו של דבר הוחלט לוותר על התמונה הזו. הבוקר פורסם ב'ידיעות' באייטם על האירוע אתמול בבית המשפט, צילום מסך קטן ממהדורת 'חדשות 2'.

הצלם יוסי זליגר סירב להגיב לפניית אייס, והפנה לדוברות העיתון. ב'ישראל היום' סירבו להגיב לדברים. מ'ידיעות אחרונות' טרם התקבלה תגובה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה