תקשורת ומדיה

הדרישות של התא החדש: אל תשאירו אותנו מחוץ לישיבות, והגביהו את כיסאות הכתבים

היום נבחר עומרי נחמיאס ליו"ר תא כתבי הכנסת לאחר תקופה ארוכה שהתא לא היה פעיל במיוחד. לוועד התא נבחרו גם גדעון אלון מישראל היום ולהב חרקוב מג'רוזלם פוסט
אלכסנדר כץ |  1
משכן כנסת ישראל (באדיבות אתר הכנסת) (צילום באדיבות אתר הכנסת)
עומרי נחמיאס מאתר וואלה נבחר ליו"ר תא כתבי הכנסת. יחד עם נחמיאס, לוועד התא יצטרפו גם גדעון אלון מישראל היום ולהב חרקוב מג'רוזלם פוסט. היום (יום ב') התנהלו הבחירות לתא הכתבים, באחד מחדרי הכתבים בכנסת. הבחירות הסתיימו בשעה האחרונה, כאשר נחמיאס היה היחיד שהגיש את מועמדותו ליו"ר התא, וזכה בקולות 18 החברים המרכיבים את התא.
עד כה עמד בראשות הוועד יעקב אייכלר מהעיתון יום ליום וערוץ הכנסת, אולם לדברי גורמים, התא לא היה פעיל במיוחד. כעת על הפרק של התא החדש, היה להגדיל את שקיפות עובדתה של הכנסת ושל נבחרי הציבור אל מול כתבי התא, כמו דרישתם של הכתבים כי לא תמנע מהם האפשרות להיכנס לכל הדיונים המתקיימים בכנסת, במידה ואינם חסויים, וכי גם תפוצה מלאה לא תהווה תירוץ להשארת כתבים מחוץ לדיון.
בנוסף מעוניינים בתא לחדש את קיומם של תדרוכים קבועים מצידם של בכירים בשירות הציבורי, והחזרתם של תדרוכים מצידם של יו"רי סיעות הכנסת ובכירים אחרים, ולא כפי שקרה בעבר עם אביגדור ליברמןכבר היום הסכים יו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת חוץ וביטחון צחי הנגבי להצעה לקיים תדרוכים קבועים לעיתונאים.
לצד נושאים אלו, לכתבים גם תלונות על התנאים הפיזיים והטכניים שבעבודתם במשכן. כבר בתקופה האחרונה פנו מספר כתבים למנכ"ל הכנסת רונן פלוט, בתלונה על פגיעה בעובדתם בשל השיפוצים במשכן המליאה. בין היתר השיפוצים הובילו להנמכה משמעותית של כיסאות העבודה לגבוה הדלפק, כך שלא ניתן לראות את המתרחש במשכן עצמו. בנוסף נוספה זכוכית כהה שגם מקשה עוד יותר את האפשרות לצפות באולם המליאה, וגם לא מאפשרת לכתבים להניח את המחשב הנייד על אותה קורה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלק לא היתה פעילה (ל"ת)
    יוני 05/2015/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור