תקשורת ומדיה

בצל הידיעות על טבח הדרוזים בסוריה: ראשי העדה בישראל שכרו את רונן צור

לאייס נודע כי צור החל בשיחות עם המערכות במטרה להגביר את ההתעניינות התקשורתית, להשיג תמיכה ציבורית ולהוביל מהלך של עזרה הומניטארית מצד ישראל

אלכסנדר כץ |  2
זכה. רונן צור (צילום: אלון פורת) (צילום יח"צ; אלון פורת)
שבוע קשה עובר על העדה הדרוזית, עם התגברות זרם המידע על תקיפות המורדים בסוריה של כפרים דרוזיים, והסכנה כי הכפר חאדר. ראשי העדה בישראל ביקשו את עזרת ישראל בסיוע לאחריהם מעבר לגבול, אולם מדובר בעזרה הומניטארית, כגון הכנסתם של אזרחים סורים לגבולות ישראל, ולא התעברות צבאית בנעשה מעבר לגבול.
לאייס נודע כי ראשי העדה, בהובלתו של המנהיג הרוחני של העדה שיח מוואפק טריף, שכרו את שירותיו של יועץ התקשורת רונן צור, במטרה להכשיר את דעת הקהל בישראל בנוגע לעזרה הומניטארית כלפי הדרוזים המתגוררים בסוריה.
צור נשכר כדי לטפל במגוון נושאים הקשורים למגזר, לאחר שבעבר כבר עבד על פרויקטים אחדים עם ראשי העדה, אולם על הפרק נמצא כעת הסוגיה הסורית. כבר בשעות האחרונות החל צור בשיחות עם מערכות תקשורת, בניסיון להגביר את ההתעניינות התקשורתית בסיפור.
צור אישר לאייס את הפרטים, ואמר כי "אנחנו אמורים לטפל בכל המכלול של העדה הדרוזית. על הפרק נמצא כמובן הנושא הביטחוני - העברת החשיבות של סיוע לדרוזים שחיים בסוריה ושהם קרובי משפחה של כאלה שחיים בישראל".
תגיות רונן צור
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עלאק יחצן
    דני 06/2015/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יגרור את הדרוזים לתהומות
    סגור
  • 1.
    קמפיין נגד מדינת ישראל! שהיחצן יתבייש! (ל"ת)
    שייתביישו! 06/2015/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור