תקשורת ומדיה

תכנית ההתייעלות ב'ידיעות אחרונות': 18 עובדים החליטו לפרוש בפעימה הראשונה

עפ"י המתווה אליו הגיעו ההנהלה ו-ועד העובדים, בפעימה זו אמורים לפרוש 20 עובדים, אולם בשל מס' עזיבות ופיטורים, יתכן שלא יהיה צורך בפיטוריהם של עוד 2 עובדים
אלכסנדר כץ |  2
בניין ידיעות אחרונות (צילום: אייס) (צילום אייס)
18 עובדים בחרו לפרוש מרצון כחלק מתכנית ההייעלות של ידיעות אחרונות. תמורת הפרישה, יקבלו עובדים אלה חבילת פיצויים מוגדלת, מעבר למה שמחייב החוק. 
כפי שפורסם לראשונה באייס לפני כחודש וחצי, 60 עובדים - רובם עיתונאים - בעיתון ידיעות, היומון כלכליסט, המגזין לאשה ואתר XNET, צפויים לעזוב את הקבוצה, במהלך שפוסח בשלב זה על ynet, ויתרחש ב-2 פעימות - הראשונה עם 20 עובדים, והשנייה עם היתר. מהלך הפרישה מרצון הוא תולדה של שיתוף פעולה בין ארגון העיתונאים ו-ועד העובדים החדש, לבין הנהלת העיתון. 
למרות שהמכסה בפעימה הראשונה לא התמלאה לכדי 20 עובדים, הרי שרק לאחרונה עזבו או פוטרו מספר עובדים, מה שמעלה את הערכה כי בשלב זה לא יפוטרו 2 עובדים נוספים במסגרת תכנית ההתייעלות, וכי ההנהלה תסתפק בפרישתם של אותם 18 עובדים.
כזכור, קבוצת ידיעות אחרונות אמורה להתכנס תחת קורת גג אחת באזור התעשייה של ראשון לציון, כחלק ממהלך גדול יותר של איחוד מערכות ומחלקות בקבוצה, שיחייב פיטורים של עובדים רבים מבין כ-2,000 מעובדי הקבוצה. המעבר לראשון לציון אמור היה להתחיל כבר בחודש מאי השנה, אולם נדחה ככל הנראה לתחילת 2016.
את תגובת ידיעות אחרונות לא ניתן היה להשיג. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האם יקבלו את כל הפנסיה והפיצויים לפי החוק, מעניין. (ל"ת)
    ני 07/2015/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מערכהת החדשות קורסת
    עוז 07/2015/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין סקופים, שום סיפורים בלעדיים, עיתון משעמם.
    סגור