תקשורת ומדיה

איתן זינגר בדרך לפרינט? במו"מ לכניסה כשותף בקבוצת המגזינים 'תכלת תקשורת'

מנכ"ל זאפ לשעבר ויזם האינטרנט על סף כניסה לקבוצת המגזינים של הלל גולדבלום, אחיו של שלמה בן-צבי. עובדי הקבוצה כבר זומנו למפגש ביום ראשון עם גולדבלום

אלכסנדר כץ |  1
תכלת תקשורת (צילום לוגו)
יזם האינטרנט איתן זינגר במגעים לכניסה לקבוצת המגזינים תכלת תקשורת - כך נודע לאייס. בשלב זה המגעים לא הבשילו לכדי חתימה, אולם גורמים טוענים כי הכיוון חיובי וסגירת העסקה קרובה. העובדים כבר זומנו למפגש ביום ראשון עם בעלי תכלת, עקיבא גולדבלום, שם הוא צפוי ככל הנראה לחשוף בפניהם את פרטי העסקה.
תכלת תקשורת מחזיקה בכ-20 מגזינים ואתר אינטרנט, ונמצאת בבעלות גולדבלום, אחיו של שלמה בן-צבי, עד לפני כשנה מו"ל מעריב ומקור ראשון. בין המגזינים שבבעלות הקבוצה, אפשר למנות את הורים וילדים, מעריב לנוער, מעריב לילדים, דרך האוכל, אותיות, נשיונל גיאוגרפיק, עיצוב ועוד. לאחרונה נחתם הסכם שיתוף פעולה עם mako במסגרתו תכלת תפעיל מספר ערוצי תוכן באתר הבית של קשת, ערוץ מעריב לנוער, וערוץ יהדות.
זינגר שימש עד לפני 3 שנים כמנכ"ל ZAP. בשנים האחרונות הוא יזם אינטרנט פעיל במיוחד, לאחר שרכש את פעילות חברת הספרים והתוכן הדיגיטלית probook, הוא הבעלים של סוכנות שקוף דיגיטל בעולם האינטרנט והמובייל, מחזיק ב- briff.me בעולם הדיגיטל האמריקאי, ובחממה טכנולוגית.
תגובתו של הלל גולדבלום טרם התקבלה. איתן זינגר ביקש לא להגיב. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדיף שג'רוזלם פוסט ירכשו את תכלת תקשורת.
    נתנאל 07/2015/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שכול העיתונים של מעריב ההיסטורי יחזירו למקום אחד למעריב,שהג'רוזלם פוסט מחזיקים בזה זה יהיה על רמה עדיף על נוני מוזס או יובל סינגלר. במקרה הכי גרוע הארץ ואז שלדון אלדסון.
    סגור