תקשורת ומדיה

כפי שנחשף באייס: איתן זינגר מתחיל לשתף פעולה עם קבוצת המגזינים 'תכלת'

זינגר, יחד עם גל קריינר ואורן ציבלין, יהיו שותפים של קבוצת 'תכלת תקשורת' ב-2 מגזינים – 'הורים וילדים' ו'דרך האוכל', תמורת 2 מיליון שקלים
אלכסנדר כץ | 
מגזין הורים וילדים (צילום תכלת תקשורת)
קבוצת תכלת תקשורת והיזם איתן זינגר מתחילים לשתף פעולה. קבוצה שגיבש זינגר, שכוללת גם את גל קריינר ואורן ציבלין, תיכנס שותפה ל-2 מגזינים של 'תכלת' שבבעלות הלל גולדבלום. על שיתוף הפעולה המתגבש פורסם לראשונה בשבוע שעבר באייס.
במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים, תוקם חברה בשם דרך התוכן שתהיה באחזקה משותפת של 'תכלת תקשורת' וקבוצת איתן זינגר, כאשר ההשקעה הראשונה תהיה במגזינים הורים וילדים ודרך האוכל. היקף העסקה נעמד ב-2 מיליון שקלים. בחברה אומרים כי מדובר בהשקעה ראשונה, מה שמרמז על אפשרות להעמקת השת,פ.
תכלת תקשורת מחזיקה בכ-20 מגזינים ואתר אינטרנט, ונמצאת בבעלות גולדבלום, אחיו של שלמה בן-צבי, עד לפני כשנה מו"ל מעריב ומקור ראשון. בין המגזינים שבבעלות הקבוצה, בנוסף להורים וילדים ודרך האוכל, גם מעריב לילדים, אותיות, נשיונל גיאוגרפיק, עיצוב ומעריב לנוער, ש'תכלת' שותפה בו יחד עם ציבלין. לאחרונה נחתם הסכם שיתוף פעולה עם mako במסגרתו תכלת תפעיל מספר ערוצי תוכן באתר הבית של קשת, ערוץ מעריב לנוער, וערוץ יהדות.
זינגר שימש עד לפני 3 שנים כמנכ"ל ZAP. בשנים האחרונות הוא יזם אינטרנט פעיל במיוחד, לאחר שרכש את פעילות חברת הספרים והתוכן הדיגיטליתprobook . הוא הבעלים של סוכנות שקוף דיגיטל בעולם האינטרנט והמובייל, שותף באתר מפיק ואתר לגדול, מחזיק ב- briff.meבעולם הדיגיטל האמריקאי, ובחממה טכנולוגית. ציבלין, שהקים את סוכנות הפרסום ציבלין תקשורת צעירים, רכש לאחרונה כאמור חלק ממעריב לנוער. קריינר היה בעברו סמנכ"ל שיווק וסחר בסידס, וכיום משמש כמנכ"ל חברת פרובוק שבבעלותה הוצאת הספרים דיונון.
עקיבא גולדבלום מסר "בהמשך לשת"פ האסטרטגי שנסגר לאחרונה עם קבוצת קשת - mako, אנו שמחים על שיתוף פעולה נוסף שממשיך את התנופה בחברה". איתן זינגר הוסיף כי "כשאני עובר על הקיר באינסטגרם ובפייסבוק, אני מוצא ש-90% מהתמונות הן של ילדים ושל מנות אוכל. אלו הם חיינו ביומיום. ככל שניתן לצפות קדימה, אני רואה כי המדיות משתנות ללא הרף אך התוכן נשאר המלך. אנו מקימים היום חברת תוכן שתחילתה ב-2 המגזינים המוצלחים הללו, ועתידה לתת חוויית תוכן חדשה בכל נישה שנמצא אותה כמרגשת אותנו ומעניינת את הקהל. יש לנו תכניות גדולות לפיתוח התוכן לעולם הדיגיטלי, לחוויות אינטראקטיביות, לעולם בו גם הגולשים הם היוצרים, לרצועות שידור על המסך, חברת הפקות מקור ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה