תקשורת ומדיה

שת"פ בין ארטימדיה ל-ynet; הרשת תאפשר להגיע לכמעט 70% משוק צפיות הווידאו

אחרי וואלה, גלובס וספורט 5, אתרי קבוצת ynet - ONE, XNET ופרוגי, מצטרפים לרשת הפרסום בווידאו, כאשר כל מלאי הווידאו שלהם ינוהל ויימכר בלעדית על ידי ארטימדיה
אלכסנדר כץ | 
מערכת ynet (צילום לע"מ)
חברת ארטימדיה וקבוצת ynet חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו כל מלאי הווידאו של אתרי הקבוצה בדסקטופ ובמובייל, ינוהל ויימכר בלעדית באמצעות רשת הפרסום הפרוגרמטית של ארטימדיה. ההסכם יאפשר למפרסמים ולמשרדים להעלות באופן ישיר ועצמאי קמפיינים מבוססי דאטה בתכני הווידאו של ynet, אתר הספורט ONE שרכש לאחרונה את זכויות השידור של הליגה הספרדית, אתר הלייפסטייל XNET, ואתר הצעירים פרוגי - דרך הפלטפורמה של ארטימדיה לניהול ואופטימיזציה בזמן אמת.
ארטימדיה מאפשרת להגיע מפלטפורמה אחת למלאי מגוון של מדיית וידאו באתרי התוכן הגדולים בישראל, לאחר שחתמה על הסכמים עם וואלה, ספורט 5 וגלובס. לאחרונה חתמה גם ארטימדיה על הסכם עם חברת שילוט החוצות הדיגיטליים CTV, מהלך שמאפשר גם למפרסמים ומשרדי פרסום להעלות קמפיינים בשלטי חוצות דיגיטליים של CTV דרך הממשק של ארטימדיה.
הצטרפותה של קבוצת ynet משלימה לארטימדיה את המהלך המבסס אותה כרשת הפרסום המובילה בישראל בתחום הוידאו הפרוגרמטי, עם כיסוי העומד על קרוב לכ-70% משוק צפיות הוידאו בתכני פרימיום באינטרנט הישראלי.
לדברי אבי בן-טל, מנכ"ל ynet, "הפלטפורמה הטכנולוגית של ארטימדיה מספקת פתרון אידיאלי למפרסמי וידאו המעוניינים להגיע בצורה אפקטיבית לקהלי פרימיום ממוקדים בעולמות הדיגיטל".
ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה, מסר כי "הרשת של ארטימדיה נבנתה על מנת לתמוך בגידול האקוסיסטם של פרסום וידאו בארץ ובעולם. הטכנולוגיה הבלעדית שפיתחנו בשילוב הריץ' הרחב ביותר של צופי וידאו באינטרנט הישראלי, הכולל את הקהלים המפולחים של קבוצת ynet, מאפשרים לנו לספק את התוצאות הטובות והמטורגטות ביותר במדיית פרימיום. בנוסף, אנו מאמינים כי הטכנולוגיה שלנו תחזיר לשוק הישראלי תקציבים שזלגו החוצה ותאפשר את כניסתם של תקציבי פרסום מחו"ל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה