תקשורת ומדיה

שנה לאחר התקרית עם הכתבת הקודמת: CNN מינתה את אורן ליברמן לשליח קבוע בישראל

ליברמן החל לעבוד עבור הרשת באזור לפני הבחירות, אולם כעת קיבל את המינוי הקבוע. במהלך 'צוק איתן' הודחה דיאנה מגנאיי לאחר שכינתה את תושבי שדרות "חלאות"
אלכסנדר כץ |  2
אורן ליברמן, כתב CNN בישראל (צילום יח"צ)
אורן ליברמן נבחר לשמש ככתב רשת CNN בירושלים. ליברמן שימש ככתב עצמאי ברשת מאז פברואר האחרון, ודיווח מירושלים, רמאללה, בית-לחם ותל אביב. מעתה הוא יוצב במוקד השידורים של הרשת בירושלים. הכתב הקבוע האחרון של CNN בישראל הייתה דיאנה מגנאיי, הועברה מתפקידה ביולי שעבר, בעיצומו של מבצע צוק איתן, לאחר שכינתה את תושבי שדרות שצפו מגבעה ליד עירם על ההפגזות בעזה - "חלאות".
במסגרת עבודתו ב-CNN הספיק ליברמן לסקר מגוון רחב של נושאים מקומיים, כגון מערכת הבחירות האחרונה, התגובה לעסקת הגרעין האיראנית והכרזתם של 2 אזרחים פלשתינים כקדושים על ידי האפיפיור פרנציסקוס הקדוש. בנוסף, הוא שימש ככתב מרכזי בסיקור רעידת האדמה בנפאל. 
בטרם הגעתו ל- CNN, שימש ליברמן ככתב רשת 3 CBS בפילדלפיה וזכה במספר פרסי עיתונות ואמי על דיווחיו וכתבותיו, בהם סיקור הוריקן איירין. ליברמן דובר עברית שוטפת, מה שיקל עליו את ההתנהלות בישראל. 
"זהו כבוד גדול ואחריות רבה לסקר אזור מרתק ומורכב כמו ירושלים", סיפר ליברמן. "אני שמח ומתרגש מאוד לקראת התפקיד".
"אורן הרשים אותנו מאוד מאז הצטרפותו לרשת מוקדם יותר השנה", הוסיפה דבורה ריינר, סגנית נשיא בכירה ב-CNN, "התשוקה שלו, הכישרון והמוטיבציה יתרמו רבות לחיזוק הכיסוי התקשורתי של הרשת באזור ומעבר לו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חבל שרוב הכתבות שלו מציגות את ישראל באור שלילי (ל"ת)
    ניר 09/2015/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רשת בקריסת רייטינג. איש לא צופה בעולם (ל"ת)
    שמיל 08/2015/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור