תקשורת ומדיה

פורש האיש ששרד הכל: סמנכ"ל השיווק והתקשורת של ערוץ 10 דודו ועקנין עוזב

אחרי 5.5 שנים של מאבקים על השרדותו של הערוץ, החליט ועקנין כי הוא מיצה את עצמו, ויעזוב בחודשים הקרובים, לאחר השקת לוח החורף
אלכסנדר כץ |  4
דודו ועקנין (צילום אלה סמוליאר)
דוד ועקנין, סמנכ"ל השיווק והתקשורת של ערוץ 10, ביקש מהמנכ"ל יוסי ורשבסקי לסיים את תפקידו, בשל תחושת מיצוי בתפקידאותו הוא ממלא יותר מ-5 שנים. הוא ימשיך בתפקיד בחודשים הקרובים ויוביל את השקת לוח שידורי החורף, עד לאיתור ומינויו של מחליף, לבקשת הנהלת הערוץ. 
הערכה בערוץ היא כי ימונה מחליף, והתפקיד לא יאוחד עם זה של דוברות RGE, קבוצת התקשורת שנכנסה לאחרונה לשותפות בערוץ.
ועקנין הצטרף לערוץ 10 בתחילת 2010, בתקופת הקדנציה הקודמת של ורשסבקי, והיה אחראי על הפעילות לקידום התכניות והמותגים של ערוץ 10 וחברת החדשות של הערוץ. לאורך השנים, ועם עזיבת בכירים בשל מצבו של הערוץ, קיבל ועקנין עוד ועוד סמכויות, ובמסגרת תפקידו היה אחראי על מחלקת הפרומו של ערוץ 10, על מחלקת יחסי הציבור של ערוץ 10 וחדשות 10, שימש כסמנכ"ל השיווק של נענע10, על פעילות השיווק ופרסום באפיקי המדיה השונים, ומשמש כדובר הערוץ. 
כאמור, ועקנין מילא את התפקידים בתקופה בה הערוץ חווה משברים קיומיים והתמודד בהצלחה עם אתגרים רגולטוריים, שיווקיים, תדמיתיים וציבוריים. הוא היה שותף למאבקים הרגולטוריים של הערוץ בשנים האחרונות והיה שותף לגיבוש סדר היום החדש של ערוץ 10 ולקידום חברת החדשות ותכניותיה. בין היתר גם ניהל את המאבקים התקשורתיים של הערוץ, אל מול המערכות המסקרות. 
לפני שהצטרף לערוץ 10, מילא ועקנין תפקידים בכירים בחברת הייעוץ האסטרטגי TASC במסגרתם ניהל את פעילות החברה בטורקיה והוביל צוותים בפרויקטים של ייעוץ אסטרטגי ועסקי עבור חברות מהגדולות במשק הישראלי. קודם לכן שימש כסמנכ"ל אסטרטגיה במשרד הפרסום גיתם BBDO.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה תואר איש השיווק הלך לוורשבסקי ולא לדודו?
    ערוץ החוץ 08/2015/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מוזר... בדיוק החודש הולך התואר לערוץ 10,אבל מי שמקבל את הכבוד והקרדיט הוא לא זה שממונה דווקא על השיווק באופן ישיר,אלא למנכ"ל. למה? לא יפה. אולי זו הסיבה שדודו "מיצה את עצמו"... ליוסי פתרונים
    סגור
  • 3.
    מקצוען
    פרטנרית מבחוץ 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אדם ומקצוען. המון בהצלחה
    סגור
  • 2.
    איש יקר ומוכשר (ל"ת)
    אלי דוידוביץ 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    אדם נפלא ומנהל מקסים
    עבדתי איתו 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בהצלחה
    סגור