תקשורת ומדיה

מחאת הכתבים: נשארו מחוץ למסיבת העיתונאים של מכבי ת"א - בגלל הראיון עם זהבי

הראיון עם ערן זהבי בכפולה הפותחת של ספורט ידיעות, הציף את חוסר שביעות רצונם של הכתבים המסקרים את מכבי ת"א, עם הנהלת המועדון. הבוקר הם נקטו ב"מחאה שקטה"

אלכסנדר כץ | 
הראיון עם ערן זהבי בידיעות (צילום סריקה)
הכתבים המסקרים את מכבי תל אביב בכדורגל, קיימו הבוקר (יום א') מחאה שקטה וסירבו להיכנס למסיבת העיתונאים שקיים מאמן הקבוצה סלבישה יוקאנוביץ'. לאייס נודע כי הכתבים אינם שבעי רצון מההתנהלות של הנהלת מכבי כלפיהם, וראיון שם ערן זהבי שפורסם הבוקר בידיעות אחרונות, רק הציף את חילוקי הדעות בין הצדדים.
הראיון של נדב צנציפר עם זהבי זכה להפניה מעמוד השער של העיתון, הפניית שער במדור הספורט, וכפולה פותחת במדור. בראיון עצמו התייחס זהבי - שכבש את 2 השערים לרשת ויקטוריה פילזן הצ'כית שהעלו את מכבי לשלב הבא - ליריבה הבאה שכבר ניצחה את מכבי פעמיים, ועל החלום להגיע לליגת האלופות.
גורמים טוענים כי לאחר פרסום הראיון, החליטו חלק מהכתבים לא לקחת חלק במסיבת העיתונאים שזימנה מכבי לשעה 9:00 בבוקר, כפי שהיא נוהגת לעשות לפני כל משחק (מחר במסגרת בגביע הטוטו הקבוצה תשחק נגד מכבי פתח תקווה, א"כ). במסיבת העיתונאים במתחם האימונים הוזמנו לדבר המאמן יוקאנוביץ' והשחקן יובל שפונגין.
אבל תהיה זו טעות לייחס את החלטתם של הכתבים היום, לראיון בידיעות. מזה כ-3 שנים, מאז נעשה חריש עמוק בקבוצה, הובא ג'ורדי קרויף וההנהלה התחלפה, מכבי הקשיחה את הנהלים, והקשתה את התנאים לדליפת מידע מהמועדון.
יש מבין הכתבים שזוקפים למהלך הזה חלק בהצלחה המרשימה של המועדון בשנים האחרונות, כמו זכייה באליפויות וגביע, והגעה למוקדמות הצ'מפיונס, וזאת לאחר ש"רעשי הרקע" סביב המועדון התנדפו, כשהיד של ההנהלה על שאלטר המידע.
יחד עם זאת, הכתבים הקבועים ביקשו הקיץ לשנות את ההתנהלות מול ההנהלה, בין היתר בכך שהמועדון יספק תגובות לפניותיהם, ויאפשר קיום יותר ראיונות עם שחקני הקבוצה. הערכות הן כי בין הצדדים דווקא נרשמה הבנה, אולם על רקע כל אלה, פורסם הבוקר הראיון בידיעות אחרונות.
לפני תחילת האירוע הבוקר ב-9:00, הודיעו הכתבים כי יישארו מחוץ לחדר, אולם מסיבת העיתונאים צולמה והועברה בשידור ישיר באתרים ובערוצי הטלוויזיה. לדברי גורם, לא הייתה מטרה "לפוצץ את הכלים, אלא להעביר מסר".
דובר מכבי תל אביב, עופר רונן, אמר לאייס: "את ההתנהלות שלנו מול העיתונאים אנחנו שומרים לעצמנו מול העיתונאים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה