תקשורת ומדיה

גם mako ב'ארטימדיה': צעד נוסף לחברת הפרסום הפרוגרמטי בהשתלטות על השוק המקומי

mako מצטרף לוואלה, גלובס, ynet, ספורט5 ועוד. עם תוספת מהותית של כ-20 מיליון צפיות וידאו מדי חודש, משלים האתר מבית קשת את המהלך של ארטימדיה להנגשת תכני פרימיום לפרסום פרוגרמטי בוידאו
משה בנימין | 
mako. מצטרפים לארטימדיה (צילום יח"צ)
אתר mako של זכיינית ערוץ 2 קשת מצטרף גם הוא לחברת הפרסום הפרוגרמטי בוידאו ארטימדיה. עם הצטרפות mako, אחד מהאתרים המצליחים בישראל, אריטמדיה עושה צעד נוסף ומשמעותי בהשתלטות על סקטור הפרסום בוידאו בשוק הישראלי. קדמו ל-mako אתרי ענק כדוגמת ynet, וואלה, גלובס, ספורט5, ONE ועוד. 
במסגרת השת"פ בין הצדדים, ינוהל וימכר אוטומטית כל מלאי הוידאו של האתר בדסקטופ ובמובייל באמצעות רשת הפרסום של ארטימדיה. ההסכם כולל הנגשת דאטה על גולשי mako למפרסמים ומשרדי פרסום אשר יוכלו לרכוש צפיות בזמן אמת, בשיטת Bidding או Guaranteed, דרך ממשק אינטרנטי מתקדם לניהול ואופטימיזציה של קמפיינים בוידאו.
עם תוספת מהותית של כ-20 מיליון צפיות וידאו מדי חודש, משלים האתר מבית קשת את המהלך של ארטימדיה להנגשת תכני הפרימיום באינטרנט הישראלי לפרסום פרוגרמטי בוידאו. בין מוצרי הפרסום של ארטימדיה נכללים כלי ה-EngageRoll, המאפשר לצופים לדלג על הסרטון הפרסומי ולמפרסמים לשלם במודל CPV המבוסס רק על צפיות אמיתיות בפרסומת.
אורי רוזן, מנכ"ל ועורך ראשי, mako: "סוף סוף קורה פה משהו שמראה על ההתבגרות של שוק התוכן הדיגיטלי בישראל. מוקמת פה רשת פרסום וידיאו פרוגרמטית כמו בכל העולם, ומזה כולם ירוויחו, בעיקר הלקוחות. במקום להפנות תקציבים לתאגידים זרים יש עכשיו אפשרות לפרסם ברשת של האתרים הישראלים, עם תכני וידיאו פרימיום longform שרק mako יודעים להציע, יחד עם הטכנולוגיה האיכותית של ארטימדיה".
ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה: "הצטרפותה של mako הופכת את הרשת לעובדה מוגמרת. עם היקף חשיפה וכיסוי של כ-70% מהצופים במדיית פרימיום באינטרנט הישראלי, הרשת הפרוגרמטית של ארטימדיה גאה לספק למפרסמים את המלאי הגדול ביותר של צפיות וידאו בשילוב יכולות טרגוט מתקדמות, בכל מסך, בזמן אמת".
ארטימדיה הוקמה ב-2008 על-ידי ד"ר עופר מילר והיא חברה בת של ארטיוויז'ן (Artivison הנסחרת בבורסה בסינגפור SGX: 5NK) ומתמחה בניתוח תוכן וידאו למטרות אבטחה. כמשנה למנכ"ל ומנהל הפיתוח העסקי והמכירות משמש גל תורג'מן, לשעבר מנכ"ל הוועדה למדרוג האינטרנט ולפני כן מנהל הפיתוח העסקי והטכנולוגיות החדשות ב-yes.
תגיות MAKO | ארטימדיה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה