תקשורת ומדיה
ממשיכה לצמוח: מספר מנויי yes גדל ברבעון האחרון ב-4,000 - ל-638 אלף בתי אב
הרווח התפעולי של חברת הלוויין עלה, אבל ההפסד הנקי זינק בכמעט 44% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, בגלל עלייה בהוצאות מימון ושיעורי מדד
הכנסות חברת הלוויין yes ברבעון השני של שנת 2015 הסתכמו בכ-439 מיליון שקל לעומת כ-428 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד, עליה של 2.7% שנבעה בעיקר מגידול במצבת המנויים. כך עולה מדוחות החברה שפורסמו הבוקר (יום ב').
הרווח התפעולי ברבעון השני של 2015 הסתכם בכ-70 מיליון שקל לעומת כ-67 מיליון שקל אשתקד, עליה של 5.3%. ה-EBITDA ברבעון השני של השנה הסתכם בכ-150 מיליון שקל לעומת כ-141 מיליון שקל בקבעון המקביל אשתקד - עלייה של 7%.
ההפסד הנקי ברבעון השני של 2015 הסתכם בכ-166 מיליון שקל לעומת 115 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד, גידול של 43.8% בהפסדי החברה ברבעון. נתון זה נבע מעלייה בהוצאות מימון בעיקר בשל שיעור עליית מדד גבוה יותר ברבעון הנוכחי לעומת הרבעון המקביל.
גם ברבעון זה רשמה yes גידול במספר המנויים שלה – ברבעון האחרון עלתה ב-4,000 מנויים והגיעה למצבת שיא של 638 אלף בתי אב.
רון אילון, מנכ"ל yes, מסר כי החברה ממשיכה זה הרבעון התשיעי ברציפות במגמת הצמיחה במספר המנויים, זאת למרות מצב השוק המשתנה והרגולציה המפלה. אנו שמחים לראות כי הלקוחות בוחרים שוב ושוב בחברה המספקת את חווית הצפייה הטובה ביותר בטלוויזיה, עם התוכן המוביל בעולם ושירות מצטיין, בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, וכך בקרוב יוכלו גם ליהנות מהממיר המתקדם ביותר בישראל ה-uattro , עם שירות ה-Prime-Time ואופציית ההקלטות המרובות, שמצטרפות לשאר השירותים פורצי הדרך של החברה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.שכחתם בכותרת: שערוריה, או פרסום ראשון, או 'אל תשאלו מה קרה'הגולש 08/2015/31הגב לתגובה זו0 0בהתאם לצורת הכתיבה החדשה שלכםסגור
-
1.שורה תחתונה הפסידו יותר כסף ב 2015 ובקשר לכותרת שלךיואב 08/2015/31הגב לתגובה זו0 0יכולים לכתוב שיש להם עוד 20,000 לקוחות לך תאמיןסגור