תקשורת ומדיה

אחרי 14 שנה בערוץ 10: לילך יואלס מונתה לסמנכ"לית לוח ואסטרטגיה בערוץ 20

יואלס הייתה שותפה בתכנון הלוח של ערוץ 10. כעת היא תעבור לערוץ 20 על רקע השקת לוח השידורים החדש אחרי החגים, שיכלול את שרון גל ואודטה
אלכסנדר כץ |  1
ערוץ 20 (צילום לוגו)
לילך יואלס מצטרפת להנהלת ערוץ 20 ותהיה לסמנכ״לית לוח ואסטרטגיה של הערוץ. במסגרת תפקידה, יואלס תהיה אחראית על המחקר ופיתוח האסטרטגיה של הערוץ וכן על תכנון לוח השידורים. 
יואלס עבדה בערוץ 10 מאז הוקם ב-2001 והיתה שותפה לתכנון ארוך טווח של לוחות המשדרים וגיבוש האסטרטגיה של הערוץ מול המתחרים ומול שוק הפרסום בישראל.
במקביל להגעתה, ערוץ 20 ישיק אחרי החגים לוח שידורים חדש, כאשר לתכניות של אברי גלעד והפטריוטים יצטרפו מספר רצועות יומיות ושבועיות חדשות כגון התכנית הכלכלית החדשה של שרון גל ותכנית ייעוץ אישי בהובלת אודטה, שעל שתיהן נכתב לראשונה באייס, וגם תכנית אירוח, תרבות ומוזיקה בהנחיית עמיר בניון, ועוד.
מערוץ 20 נמסר: "הניסיון העצום והידע של לילך הן יתרון תחרותי משמעותי מאוד עבור 20. אנו בטוחים כי הצטרפותה היא צעד נוסף בדרך הארוכה להפיכתנו לערוץ מוביל".
לילך יואלס מסרה: "אחרי תקופה מופלאה בת 15 שנה בערוץ 10 הגיע הזמן לאתגר הבא. אני מודה ליוסי ורשבסקי ולגולן יוכפז על העבודה המשותפת בשנים האחרונות. אני שמחה מאוד להצטרף לערוץ 20, שהינו אחד מערוצי הטלוויזיה בעל פוטנציאל הצמיחה הגדול ביותר, המעניין והמאתגר בישראל. יש תנופת עשייה גדולה מאוד בערוץ 20 בימים אלו ואני שמחה להיות חלק ממנה". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד - בחירה מעולה לערוץ 20 (ל"ת)
    אורי א 09/2015/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור