תקשורת ומדיה

המחטף של רדיו ללא הפסקה: יגייס את צוות התכנית צבע הכסף׳ שפורש מרשת ב׳?

המהלך של רדיו ללא הפסקה אמור להביא עימו גם את קהל המאזינים הנאמן של ׳צבע הכסף׳, כפי שקרה בעבר עם מעברו של גבי גזית מהרדיו לאותה תחנה בדיוק
אלכסנדר כץ |  8
רדיו ללא הפסקה 103FM (צילום לוגו)
ענת דווידוב ויעל אילון צפויות לעבור לרדיו ללא הפסקה. לאייס נודע כי השתיים עשויות להרים תכנית כלכלית חדשה בסגנון צבע הכסף המיתולוגית של רשת ב׳, שתשודר בשעה 16:00, ראש בראש עם ׳צבע הכסף׳ של קול ישראל.
דווידוב ואילון פורשות מחר (יום ה׳) מרשות השידור במסגרת גל הפרישה המרצון, כחלק מפירוקה של הרשות והקמת תאגיד שידור ציבורי. יחד עם השתיים חתמו עד כה כ-200 איש על פרישה מרצון בתנאים מועדפים.
כפי שפורסם לאחרונה באייס, חלק מהפורשים כבר פנו ישירות או באמצעות מקורבים, לתחנות הרדיו האזוריות והציעו פורמטים ותכניות שונות, או את עצמם לעבודה בתחנה.
המהלך של רדיו ללא הפסקה אמור להביא עימו גם את קהל המאזינים הנאמן של ׳צבע הכסף׳, כפי שקרה בעבר עם מעברו של גבי גזית מהרדיו לאותה תחנה בדיוק.
מרדיו ללא הפסקה לא התקבלה תגובה. יעל אילון מכחישה: ״אני עוד באמצע הקלטות ועובדת היום ומחר. מה שאעשה בעתיד, זה עדיין רחוק ממני״. ענת דויוידוב סירבה להגיב.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    יששששש
    קרן 10/2015/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני חשבתי את זה מזמן מאז שמה קשור פרשו מהרדיו חשבתי שצריך לעשות ברדיו ללא הפסקה תוכנית כלכלית ב16:00 כי זו שעה שבה מסתיים יום עבודה וחוץ מזה שעדיף ל-103 אפ אמ שאני מאזינה קבועה שלהם תוכנית כלכלית וצרכנות על פני עוד שעה של שטויות במיץ שדידי הררי משדר מאותו דבר גם שעתיים בשבילו זה יותר מדי ולא היה צריך להוסיף לו שעה שלישית הלוואי שתכנית הכלכלה והצרנות תעלה לאוויר מדי יום (אבל הייתי מציעה שמתן חודורוב יגיש ) ב-16:00 ויחזירו את מר הררי למימדיו הטבעיים וחוץ מזה הרבה אנשים מתעניינים היום בכלכלה ובתחנה שמתיימרת להיות רדיו של אזור שבו מתנהלת רוב כלכלת המדינה (גוש דן) ראו שתהיה שעה שתתעסק בנושאי כלכלה וצרכנות שמעניינים את האזרחים ושתהיה בגובה העיניים
    סגור
  • 7.
    ענת דוידוב ויעל איילון
    סבידור 10/2015/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    השתיים אינן כלכלניות, לא למדו מעולם כלכלה וחוסר המושג הבסיסי שלהם בכלכלה, משתמע כמעט מכל נושא כלכל שבהן הן מטפלות. רק בקול ישראל יכולות שתי נשים כאלה לערוך ולהגיש יומן לענייני כלכלה שהוא יומן מקצועי מובהק. מאזיניו הקבועים של צבע הכסף נטשו אותו מזמן. 103 מקבל החלטה תמוהה משיקולים תמוהים. שיהיה להם לבריאות. לשתי המתפטרות זה סידור לא רע.
    סגור
  • 6.
    מחטף? גרוטאות מהלכות מפח (ל"ת)
    מני 10/2015/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 5.
    אם יביא את השמלאנים המאקסיסטים האלה - אני עובר! (ל"ת)
    פוי 10/2015/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד לאלי עזור. הכי חכם ברדיו האזורי. (ל"ת)
    אלון 10/2015/01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 3.
    ביום חמישי דויוידוב אישרה אצל דקלסגל בגלצ את הדברים (ל"ת)
    אברהם 10/2015/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    אין לדווידוב מושג בכלכלה - כניראה גם לא למפיקה שלה
    ינשוף 10/2015/01
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כניראה גם לא למפיקה שלה
    סגור
  • 1.
    נאחל בהצלחה
    מהוותיקים 09/2015/30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    נאחל בהצלחה לכל הצדדים... גם להולכים וגם ובעיקר למי שנישאר ולמה שיישאר מרשת ב׳ מקול ישראל המיתולוגי.
    סגור