תקשורת ומדיה

גל"צ מחזקת את הדסק הכלכלי: גייסה את תומר ורון מכלכליסט ואת יותם ברגר

2 כתבים חדשים יסקרו את התחום הכלכלי בגל"צ. נעמי רביע תמלא את מקומה של יונה לייבזון כמגישת 'יהיה בסדר'
אלכסנדר כץ |  2
גל"צ (צילום: אייס) (צילום אייס)
2 כתבים כלכליים חדשים מצטרפים למערכת החדשות של גל"צ. השניים הם תומר ורון ויותם ברגר. החיזוק לדסק הכלכלי התקבל בהחלטה של מפקד התחנה ירון דקל ומ"מ מנהל מחלקת החדשות דן שחורי, לנוכח העניין המוגבר של המאזינים - כך לטענת התחנה הצבאית - בתחומי הכלכלה והחברה.
ורון (29) הוא כתב הבנקים של כלכליסט, ובעבר כתב בפורבס ישראל. ורון יסקר את כל הקשור לעולם המאקרו-כלכלי. בין חשיפותיו בעבר: הנהלת דיסקונט ששכרה את שירותיו של עופר עיני, תחקירים על שוק ההלוואות החוץ-בנקאיות, הרשימה הסודית של "הרחובות מורשי-המשכנתא" של מזרחי טפחות ועוד.
ברגר (21) הוא עורך תכניות בכיר, שהשתחרר בחודש יולי לאחר שירות חובה במסגרתו שימש ככתב ירושלים וחבר בדסק הפוליטי. תחום סיקורו החדש של ברגר ישים דגש על יוקר המחיה, ההשפעה על האזרח והממשק בין הפוליטיקה לכלכלה. בין פרסומיו: תכנית ממשלתית לפתיחת שער נוסף להר הבית לעליית יהודים, מעקב אחר ההעברות התקציביות בוועדת הכספים של הכנסת ומצבן של השכונות המזרחיות בירושלים.
בנוסף, נעמי רביע תמלא את מקומה של יונה לייבזון בתכנית יהיה בסדר לצידו של אביב לביא, לאחר מעברה של לייבזון לחברת החדשות של ערוץ 2. רביע (39) התחילה את דרכה בגל"צ כחיילת לפני 21 שנים, ומאז הפכה למגישה בכירה בגלגלצ, מגישת התכנית קולה של אמא ומגישת מהדורות חדשות. על מינויה החליטה מנהלת התכנית, מאיה להט-קרמן. רביע אמרה היום: "לכבוד הוא לי שבחרו בי להגיש את 'יהיה בסדר'. זו תכנית ששמעתי באדיקות מאז עלייתה לאוויר לפני 8 שנים. אני שמחה ונרגשת להיות חלק מתכנית כה חשובה, המתקנת עוולות ומדברת לכל אזרח בגובה העיניים". 
מפקד גל"צ ירון דקל מסר: "ההחלטה להרחיב את תחום הסיקור מחויבת המציאות, שכן מאזיני גל״צ צמאים למידע, וגלי צה״ל כתחנת שידור מובילה תשים דגש על העולם הכלכלי-חברתי והממשק שבינו לבין האזרח הקטן. גם הצטרפותה של נעמי רביע לאביב לביא בתכנית 'יהיה בסדר' תוסיף לתכנית הדגל של גל״צ, שכבר זכתה להכרה ולפרסים רבים."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תקן 1045 תקן בידוד תרמי של מבנים, תקן חובה דרישות מינימום
    אזרחית איכפתית 03/2016/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לתומר ורון או מי שמעוניין להתיחס לנושא של התקן (מחייב)שמטרתו חיסכון באנרגיה (תלות אזור) באזור אקלים ב לדוגמא(,אור יהודה,באר יעקב,נס ציונה,אופקים ועוד) החיסכון של בערך 24% הוצאה לחימום מבנה בחורף וקירור בקיץ. עלות יישום התקן בזמן הבניה שולית וחשיבותו רבה אלא שלא כל הבונים מכירים/מתייחסים ברצינות בין מחברי התקן, פרופ רחל בקר,שמואל חסיד טכניון. אביתר אראל א.בן גוריון , דוד רודיק משרד לתשתיות לאומיות ועוד רבים וטובים. אנא התיחסותכם נושא מוזנח בעל חשיבות עצומה.. טלח
    סגור
  • 1.
    קיוויתי שמיקי חיימוביץ תחליף את יונה לייבזון
    דן 10/2015/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התאימה בול לתוכנית.
    סגור