תקשורת ומדיה

עזיבות בכלכליסט: אופיר דור יערוך חדשות בבייג'ין, ניר צליק עובר לייעוץ התקשורתי

בנוסף לעזיבתם של כתבי התקשורת ושוק ההון, מוקדם יותר פורסם כי תומר ורון יעזוב אף הוא את היומון הכלכלי של ידיעות אחרונות לטובת הדסק הכלכלי של גל"צ
אלכסנדר כץ | 
כלכליסט (צילום אלכסנדר כץ)
3 עזיבות בעיתון כלכליסט. בנוסף למעבר של תומר ורון לדסק הכלכלי של גל"צ כפי שפורסם מוקדם יותר היום (יום ג'), לאייס נודע כי גם כתב התקשורת אופיר דור וכתב שוק ההון ניר צליק יסיימו את דרכם בעיתון. בשלב זה טרם נמצאו להם מחליפים.
דור שימש בשנתיים וחצי האחרונות ככתב התקשורת והמדיה של העיתון, ולפני כן היה שנה וחצי כתב בדסק החדשות. אחת החשיפות המשמעותיות שלו לאחרונה הייתה כוונת משרדי התקשורת והאוצר לפטר את כל עובדי רשות השידור באופן מיידי. דור יעבור להתגורר בבייג'ין ויכתוב ויערוך באתר האינטרנט הישראלי של הרדיו הבינ"ל של סין. דור אישר את הפרטים.
צליק חותם כמעט 5 שנים בכלכליסט, אליו הגיע מ-TheMarker, שם שימש עורך, ראש דסק באתר וכתב שוק הון בעיתון. כעת הוא יחצה את הכביש לטובת עבודה במשרד ייעות תקשורתי וקשרי משקיעים המתמחה בשוק ההון. צליק אמר לאייס: "אני רוצה להודות לכלכליסט על הבית החם שהיה לי ב-5 השנים האחרונות, ואני בטוח שהוא ימשיך להיות עיתון כלכלי מעולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה