תקשורת ומדיה

פרויקט 'הרשימה' כובש יעד נוסף: יובל אברמוביץ' יגיש תכנית ברדיו ללא הפסקה

אחרי בלוג פופולארי, ספר מצליח, הרצאות וסדנאות, 'הרשימה' עובר לרדיו ואברמוביץ' יעלה לשידור מדי חמישי מאזינים שיציגו את החלומות שלהם, בתקווה שניתן יהיה לממשם
אלכסנדר כץ |  2
יובל אברמוביץ (צילום גל חרמוני)
יובל אברמוביץ' כובש עוד חלקה. איש התקשורת יתחיל להגיש תכנית שבועית בימי חמישי ב-22:00 ברדיו ללא הפסקה, שתתבסס על הרשימה, פרויקט שכולל בלוג פופולארי, ספר מצליח, הרצאות וסדנאות. בתכנית יועלו מאזינים לשידור וישתפו את המגיש בחלום שלהם, שאולי – כך מקווה אברמוביץ' – ניתן יהיה לממשו. התכנית של אברמוביץ' תחליף את זה זו של ורדה רזיאל ז'קונט, שתעבור ליום שלישי ב-20:00. 
כבר בגיל 17 החל אברמוביץ' לכתוב עבור מקומון באזור חולון, שימש כתב בפנאי פלוס ובלאשה, והחל לכתוב מגזינים עבור מעריב וב-6 השנים האחרונות עבור ישראל היום. בטלוויזיה שיחק בין היתר בסדרות השיר שלנו, הפיג'מות, השמינייה, טיפול נמרץ ועוד, לצד השתתפות בהצגות ובסרטים.
לפני 4 שנים הקים יחד עם ד"ר אמנון ז'קונט ו-ורדה רזיאל ז'קונט את בית הספר לכתיבה גיבור תרבות, פתח 2 חנויות בתל אביב. הוא גם פרסם מספר ספרים, שהבולט שבהם הוא 'הרשימה' שיצא לפני כשנה והפך לרב מכר, ולסיבוב הרצאות עולמי שיכלול את אוסטרליה, סין, ארה"ב ואירופה.
על 'הרשימה' כתב אברמוביץ' באתר האינטרנט שלו http://uv-tlv.com/ : "ב-1 במאי 2011 הצבתי לעצמי 10 משימות לביצוע תוך 400 ימים. להתחטב, לפגוש את אופרה וינפרי, ללמוד שפה זרה, לשקם הומלס ולהקיף את אוסטרליה הן רק חלק קטן מהרשימה שלי. בינתיים מאות אנשים הצטרפו למסע וכתבו רשימות משלהם. בלוג 'הרשימה' מתעד את מסע הכיבושים, ההצלחות, הכישלונות ובעיקר את המחשבות שלי".
אברמוביץ' אישר את הפרטים. לא ניתן היה להשיג את תגובת רדיו ללא הפסקה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלוף ומעורר השראה ... בהצלחה ?? (ל"ת)
    מירב 10/2015/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יובל, כל הכבוד. בהצלחה (ל"ת)
    אייל 10/2015/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור