תקשורת ומדיה

סערת אי חזרתו של הרב פינטו לישראל: שכר את יועץ התקשורת יהושע מור יוסף

בעבר עבד פינטו עם מספר יועצי תקשורת, אולם לאחר הכרעת דינו לשנת מאסר, קיבל אישור לנסוע לארה"ב לקבל טיפול רפואי. השבוע אמור היה לחזור לישראל בהוראת ביהמ"ש
אלכסנדר כץ |  3
הרב יאשיהו פינטו (צילום GFDL)
הרב יאשיהו פינטו שכר את שירותיו של יועץ התקשורת יהושע מור יוסף, על רקע כניסתו הצפויה לכלא ובעיקר – אי חזרתו לארץ בניגוד להוראת בית המשפט, מה שזכה להתייחסות נרחבת בתקשורת הכללית והחרדית.
ביום שני השבוע אמור היה הרב פינטו לחזור לישראל כפי שנדרש על ידי בית המשפט העליון כדי לרצות את עונש המאסר בפועל שנגזר עליו, אולם הוא לא עלה על המטוס בניו יורק שם קיבל טיפול רפואי, בטענה כי התעלף בפתחו. עם חזרתו המתוכננת של הרב פינטו לישראל - שמתעכבת בשלב זה - נשכרו שירותיו של מור יוסף, שעד לפני עשור היה דובר מועצת יש"ע, ומאז מפעיל משרד יחסי ציבור המתמחה בציבור הדתי.
בשנים האחרונות עבד פינטו עם מספר יועצי תקשורת שיטפלו בפרשה במסגרתה נידון לשנת מאסר לאחר שהורשע במתן והצעת שוחד בפרשת "הרב והניצב". במשך תקופה מסוימת עבדו עם הרב יועצי התקשורת מעין נוה ועופר גולן ממשרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה Now You, במקביל ליובל לידור מבעלי משרד פרו אסטרטגיה, שטיפל בפן התקשורתי של הרב ושל ארגון החסד שלו 'שובה ישראל'. לאחר שנתיים, 'פרו' הפסיק לעבוד עם הרב מיד לאחר הכרעת הדין לפני כ-5 חודשים.
את תגובתו של יהושע מור יוסף לא ניתן היה לקבל. מפרו אסטרטגיה נמסר לאייס: "מיד לאחר הכרעת הדין סיכמנו עם הרב יאשיהו פינטו על סיום ההתקשרות. אנו מאחלים לרב בריאות ואריכות ימים ומברכים את יהושוע מור יוסף שהוא יועץ תקשורת מצוין, על כניסתו לתפקיד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רוצים צדק עם הרב לפתוח את כל הראיות
    ירושלמי 11/2015/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שערוריה. כתב האישום בתיק הרב פינטו לא מבוסס על ראיות. דרישה. יבדקו לאלתר הגורמים האחראים לעוות הדין
    סגור
  • 2.
    הרב צדיק. אפרים ברכה הרשע רצה קידום ור תיק לרב
    יוסי 10/2015/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב תתגלה האמת על וינשטין המושחת
    סגור
  • 1.
    העיקר שהוא הולך עם כיפה על הראש... (ל"ת)
    יניב אדרי 10/2015/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור