תקשורת ומדיה

עם השקת 'הישרדות': המשנה למנכ"ל רשת אילן טוביהו פורש – אבל ישמש יועץ חיצוני

טוביהו החליט לצאת לדרך עצמאית לאחר עשור בזכיינית בתפקיד המשנה לענייני שיווק, דיגיטל וסחר. והוא לא מפספס את ההזדמנות לקרוא לממשלה ולרגולטורים לשנות את ההתייחסות שלהם לטלוויזיה המסחרית

אלכסנדר כץ |  4
אילן טוביהו (צילום דני כהן)
יממה לאחר ההשקה המדוברת של הישרדות ברשת, המשנה למנכ"ל הזכיינית לענייני שיווק, דיגיטל וסחר, אילן טוביהו, פורש מתפקידו. טוביהו, ששימש בתפקיד ב-10 השנים האחרונות, ימשיך לשמש כיועץ חיצוני לחברה.
טוביהו הצטרף לזכיינית לפני עשור. את דרכו בטלוויזיה המסחרית החל כחלק מצוות ההקמה של ערוץ 2 ושל חברת טלעד, ונחשב לאחד האנשים המובילים בתעשיית הטלוויזיה.
טוביהו מסר היום כי "אני יותר מגאה להיות חלק מהעובדים והמנהלים שבעבודה מדויקת הפכו את רשת למה שהיא היום - תחנה מצטיינת, ערכית שמובילה את שוק הטלוויזיה בישראל. דווקא בנקודת זמן הזו אני קורא לממשלה ולגופי הרגולציה לעשות בחינה מחודשת של שוק הטלוויזיה שמצטיין תכנית אך כושל כלכלית ופעם אחת לעשות בדיקה מעמיקה ולקחת החלטות כיצד  לעזור לגופי הטלוויזיה להתקיים כלכלית ולהמשיך לשדר טלוויזיה מעולה".
לדבריו, "רשת הייתה ותהיה עבורי בית, על ערכיה ועל אנשיה ואני שמח שאנו לא באמת נפרדים. החלטתי לפנות לדרך חדשה ועצמאית שבערה בי בשנה האחרונה ובנקודת זמן הזו שרשת בשיאה ומצליחה זה המקום להמשיך".
מנכ"ל רשת, אבי צבי, מסר היום כי "אחרי 10 שנים, עם תרומה ענקית לתעשיית הטלוויזיה בכלל, ול'רשת' בפרט, אילן עוזב את תפקידו הנוכחי. אני שמח שאילן נעתר לבקשתי להישאר יועץ חיצוני ולהמשיך להוות חלק מהצוות של 'רשת' גם בעתיד. אילן ימשיך לתרום מניסיונו הרב בתחומי השיווק, המכירות והפיתוח העסקי . במהלך השנים הצעיד אילן יחד עם ההנהלה והעובדים את החברה קדימה, למקום שהיא נמצאת בה היום. אני רוצה לאחל לאילן, חלק נכבד ומשמעותי ממשפחת רשת, הצלחה בהמשך דרכו הן מחוץ לרשת, וכמובן בתוך רשת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נעבור לפרסומות
    קורא אייס 04/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסרטון מצוין ביוטיוב תחת הכותרת: האם משרדי הפרסום zimberoo גם אותך? מוסבר כיצד אפשר לפרסם בטלוויזיה וברדיו בהנחה ניכרת – מומלץ לצפות וללמוד ! ! !
    סגור
  • 3.
    טראומת ילדות?
    ביזפורטל 11/2015/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקטע של אלכס שהוא לא אוהב שמפסיקים שירים באמצע?
    סגור
  • 2.
    הישרדות = טלויזיה מעולה
    נו, באמת 11/2015/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יופי טוביהו
    סגור
  • 1.
    אבל לא הבנתי השקר כאן
    מריחה שקרנים 11/2015/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    פורש? ממשיך? בהצלחה לאילן מחוץ לרשת, אבל גם בהצלחה בהמשך ברשת? זה גנון? או שאחרי שנים מוכרים מדיה כבר קשה לדבר ישר?
    סגור