תקשורת ומדיה

הפרויקט של ישראל היום: ישיק בדצמבר מוסף בריאות בגיליון סוף השבוע

לאייס נודע כי העיתון נכנס לטריטוריה חדשה שנשלטה עד כה ע"י 'ידיעות'. את המוסף יערוך יניב מרוזובסקי, ולאחר ההפצה הראשונה בדצמבר, יוחלט על תדירות ההפצה
אלכסנדר כץ | 
מוסף בריאות היום של ישראל היום (צילום יח"צ)
ישראל היום יפיץ בחודש הבא מוסך בריאות חדש - כך נודע לאייס. המוסף יצורף לגיליון יום שישי, ויהנה מההפצה הנרחבת של העיתון בסוף השבוע, העומד על כ-550 אלף עותקים.
המוסף החדש המוסף יכלול כתבות עומק בנושא חדשנות רפואית, ראיונות עם מומחים, דיאטות חדשניות, סקירת מוצרים בתחום הבריאות ועוד. את המוסף יערוך יניב מרוזובסקי, המשמש גם כעורך מדור צרכנות בעיתון. למוסף יכתבו כתבי העיתון ובראשם תחקירן הבריאות רן רזניק, וכתבת הבריאות מיטל יסעור.
בשלב זה מדובר על גיליון אחד, אולם בעיתון רוצים לראות אותו יוצא אחת לכמה חודשים, וגיליון דצמבר יהיה מעין פיילוט לעתיד ואז גם יוחלט על תדירות ההפצה. בכל מקרה מדובר על נישה שעד כה העיתון לא עסק בו, והיה כמעט בשליטה מלאה של המתחרים מידיעות אחרונות, עם מוספי בריאות קבועים והתייחסוית נרחבות במוסף זמנים מודרניים. 
בעיתון אומרים כי המהלך מסמן את התרחבות העיתון ופנייתו לקהלים נוספים."אנו נחושים לחדש, לעניין ולאתגר את קוראנו, וכן אנו פועלים להציע להם נישות חדשות ומגוונות בנושאים המעסיקים את הציבור הרחב". 
שיעור החשיפה ל'ישראל היום' בגיליון סוף שבוע עלה ברמה החצי שנתית מ-34% בחצי השני של 2014 ל-36.9% ב-6 החודשים הראשונים של 2015, מול 38.2% לידיעות אחרונות, שנחלש מ-39.4%.
"העיתון רואה חשיבות רבה בתחום הבריאות, נושא שנוגע באופן אישי בכל אחד ואחת מקוראי העיתון ובני משפחותיהם", אמרה מנכ"לית העיתון ציפי קורן. מורוזובסקי הוסיף: "המוסף יהיה מעמיק, מגוון, מעניין,  מרגש לעיתים, ויעניק לקוראים גם ידע צרכני וכלים שאיתם יוכלו לחיות אורח חיים בריא יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה