תקשורת ומדיה

הרשת סוערת// כתבת וואלה נגד ינון מגל: "אמר לי - 'ציצי והתחת שלך מחרמנים אותי'"

בפוסט שחורך את הרשתות החברתיות חושפת הבוקר רחלי רוטנר את הדברים את הדברים. מגל הגיב: "מתנצל ומבקש סליחה". וגם בעלה של רוטנר לא נשאר חייב
גיא ארז |  1
ינון מגל (צילום אייסTV)
האם אנחנו בדרך למקרה נוסף בו היינו מעדיפים שנציגינו בכנסת לא היו מעורבים? עיתונאית וואלה, רחלי רוטנר, (ח"כ ינון מגל היה העורך הראשי של האתר, טרם כניסתו לכנסת) כתבה פוסט ארוך בפייסבוק בו סיפרה על שיחה בה הטריד אותה חבר הכנסת ינון מגל: "לאחרונה גיליתי על עוד כמה מקרי 'חוסר טקט' שלו כלפי בנות אחרות - ביניהם גם על מקרה שכלל נגיעות פיזיות לא רצויות, והבנתי שזה לא היה מקרה חד פעמי'".
לדבריה, היא חושפת את המקרה המתואר כי גילתה על מקרים אחרים בהם התנהל מגל ב'חוסר טאקט' (לדבריה) - "ביניהם גם על מקרה שכלל נגיעות פיזיות לא רצויות. "אולי אני אישית לא הרגשתי כאן כמו קורבן או חטפתי טראומה.. אבל יש אחרות שזה באמת פגע בהן".
נציין כי מדובר בפרק זמן בו מגל לא היה המעסיק או הבוס של רוטנר, ולטענתה היא חושפת את המקרה "כדי שתכירו עוד קצת את הבנאדם שמייצג למעננו בכנסת את ערכי היהדות". וכך היא תיארה את המקרה, בדברי מגל לגרסתה: "האמת היא שעכשיו אני יכול להגיד לך את זה, כי אני כבר לא הבוס שלך, אבל כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. מסתכל עלייך וחושב על הציצי שלך והתחת שלך. וגם הייתי מדבר עם אחרים על זה הרבה, על הציצי והתחת שלך, כמה שהם מחרמנים אותי".
הפוסט זכה לאלפי לייקים ולתגובות מחמיאות על האומץ של רוטנר. בפוסט מדגישה רוטנר כי הייתה בעבר בקשר טוב עם מגל, והוא אף הצטלפ לסרטון החתונה שלה. רוטנר מדגישה כי הינה דתיה, ואין לה דבר כנגד מפלגת 'הבית היהודי' בה חבר מגל, אז "אל תחפשו פה שום אינטרס נסתר".
 

האמת, מאוד חיבבתי את ינון.הוא בנאדם כיפי, אין מה לעשות. חברותי, חייכני, מפרגן, עם חוש הומור עצמי שזה דבר שאני תמיד מער...

Posted by Racheli Rottner on Monday, November 23, 2015

ח"כ מגל, נשוי ואב לילידים, הגיב בפייסבוק כי "ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת ולא הייתי חוזר עליהם כיום. אני מתנצל ומבקש את סליחתו של מי שנפגע. עם זאת, הייתי מצפה מידיד שנפגע ממני להגיד לי זאת ולא לפנות למחוזות השיימינג ברשתות החברתיות".
 

ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת ולא הייתי חוזר עליהם כיום. אני מתנצל ומבקש את סליחתו של מי שנפגע. עם זאת, הייתי מצפה מידיד שנפגע ממני להגיד לי זאת ולא לפנות למחוזות השיימינג ברשתות החברתיות

Posted by ‎ינון מגל - Yinon Magal‎ on Tuesday, November 24, 2015
תגובה זו של מגל לא הרגיעה את העניינים, אלא להפך. עמוד הפייסבוק של מגל סוער ושוצף בשעות אלו כאשר אחד המגיבים הוא בעלה של רוטנר, אריאל וייסמן שכתב למגל: "הייתי מצפה מחבר כנסת בבית היהודי שלא ינסה לזיין את אשתי". תגובה זו זכתה ליותר מ-2,000 לייקים ו-180 תגובות. מגיבה נוספת החליטה אף היא כמו רוטנר לחשוף מקרה אישי וכתבה למגל: "ביום שחפנת לי את הישבן הפסקנו להיות ״ידידים״. התנצלותך לא מתקבלת".
אגב, וייסמן הוא אחד מצוות כותבי גב האומה בערוץ 10, שרק בשבועיים האחרונים זכו לביקורת קשה מצידו של ינון מגל, מה שהוביל גם לתגובה משעשעת מאד מצידו של ליאור שליין, מגיש התכנית. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    '''
    ''' 11/2015/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא המשך של "המדרשה" מאמש?
    סגור