תקשורת ומדיה

פונקציה חדשה בזכיינית 'רשת': דובב גולדשטיין מונה לסמנכ"ל הדיגיטל

גולדשטיין הקים חברות ומכר אותן, עבד ב-yes ובתפקידו האחרון מינכ"ל חברה שנמכרה ל-Wix. כעת הוא לקח על עצמו את התפקיד שטופל עד כה ע"י אילן טוביהו שפורש מ'רשת'
אלכסנדר כץ |  1
דובב גולדשטיין, סמנכ"ל הדיגיטל של רשת (צילום יח"צ)
דובב גולדשטיין מונה לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של רשת. מדובר על פונקציה שלא הייתה קיימת עד כה, והנושא עצמו נוהל על ידי המשנה למנכ"ל היוצא, אילן טוביהו שהודיע לאחרונה על פרישה מהזכיינית.
ב'רשת' אומרים כי מינויו של גולדשטיין הוא "חלק מהאסטרטגיה להגדיל את פעילותה בעולמות מדיה נוספים ולנצל את הפוטנציאל הגלום בתכנים המובילים בטלוויזיה לטובת בניית עולמות עסקיים נוספים".
גולדשטיין, עו"ד וכלכלן, הוא בעל ניסיון עשיר בהקמת פלטפורמות מדיה בארגונים ובחברות סטארט-אפ. הוא הקים חברות בתחומי מנועי ההמלצות והפרסונליזציה, הניו מדיה והדאטה מיינינג (כריית מידע) והוביל למכירתן.
במשך 4 שנים שימש כמנהל הפיתוח העסקי של yes והיה אחראי בין השאר על ניהול פורטפוליו המוצרים והשירותים המתקדמים של החברה והובלת מהלכי החדירה לתחומי פעילות חדשים  כדוגמת yesGO ושירות ה-Multiroom.
קודם לכן הוביל גולדשטיין הקמת מוצרי דגל כדוגמת שירות המוזיקה MUSIX בחברת פלאפון, החל משלב גיבושו ועד  השקתו והובלתו לחדירה משמעותית בקרב קהל היעד. בתפקידו האחרון שימש  כמנכ"ל חברת moment.me שנמכרה לפני מספר חודשים ל-Wix.
גולדשטיין מסר היום כי "ההזדמנויות העסקיות שהחדשנות והטכנולוגיות המתקדמות יוצרות, בשילוב עם המותגים והתכנים המנצחים של "רשת" מייצרים פוטנציאל עצום ואתגר מרתק. אני שמח על ההזדמנות להוביל את פעילות הדיגיטל במקום המעניין ביותר בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבוד
    גיל ליבר 11/2015/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה גבר, הרוויחו
    סגור