מדיה

"דניז" מככבת, אייל גולן מתאושש ו'פאודה' שולטת: צפו בסיכום השנתי של יוטיוב

מה היו 10 הסרטונים הכי נצפים בישראל, ומה היו הקליפים הפופולאריים ביותר? ובמי צפו 1.2 מיליארד פעמים? יוטיוב מסכמת שנה עם דירוג מספר הצפיות, ויש הפתעות. צפו
אלכסנדר כץ | 
דניס. הקליפ לברנפלקס (צילום יח"צ/ יוטיוב)
יוטיוב מפרסמת הבוקר (יום ד') את רשימת Rewind – ולמעשה את הסרטונים והקליפים הכי נצפים במהלך השנה החולפת. כחלק מהרשימה, גם השנה ערך יוטיוב דירוג מקומי המסכם את הרגעים הוויראליים של השנה, הסרטונים והקליפים הפופולריים ביותר בקרב הגולשים הישראלים.
על פי רשימת הסרטונים הנבחרים של 2015, נראה כי גודל המסך כבר לא משנה לישראלים - התוכן הוא המלך. בדירוג השנה ניתן למצוא תכנים של יוצרי יוטיוב מקומיים וסרטונים קצרים לצד תוכן ויצירה טלוויזיונית שהועלתה על ידי הערוצים המסחריים.
הגולשים הצעירים צפו בסרט באורך מלא כמו זה של כוכבת הילדים מיקי שהגיע למקום הראשון והסרט אפס של שוגר זאזא, יוצרי היוטיוב המקומיים לקומדי סנטרל. המבוגרים יותר ראו בערוצי yes ו-HOT בהתאמה את פרקי הפתיחה של הסדרות המדוברות פאודה והעונה השנייה של זגורי אימפריה.



מוזיקה היא חלק חשוב מהעדפות הצפייה של הישראלים גם ברשימת הסרטונים ולא רק ברשימת הקליפים. הם בוחרים לחזור לראות קטעים שאהבו כמו האודישנים של יוסי שטרית ב-X פקטור או קליפ ערוץ הילדים.

בדומה לשנה שעברה, גם מקומו של ההומור המקומי לא נפקד, והוא נוכח ברשימה בקטעים שנוצרו למען הפלטפורמה כמו דניז, דניז כחלק מהקמפיין לברנפלקס הממוקמת במקום השני, או בפארודיה של שרוטונים "ככה זה כשיש לך חברה רוסיה" שנמצאת במקום הרביעי ברשימת הצפיות.




הטרנד של נדידת התוכן בין מסכים לא זר גם לצופים הבינ"ל. זו השנה הראשונה ש-4 קטעי טלוויזיה מגיעים לעשיריה הפותחת בסרטונים הכי נצפים בעולם, בהם קטעים מתכניות האירוח של ג'ימי פאלון, ג'ימי קימל וג'יימס קורדן. כולם משתמשים בתכנית עצמה בפורמטים פופולריים ביוטיוב כמו קריוקי במכונית, ציוצים מרושעים או ליפסינק.
זו גם הפעם הראשונה בה מגיע סרטון ריקוד מגיע לראש הרשימה. מדובר בסנסציית הריקוד האוון קינג בת ה-4 שהתגלתה לראשונה בפלטפורמה בהיותה בת שנתיים. לכל 10 הסרטונים יש ביחד 550 מיליון צפיות והם נצפו למעלה מ-250 מיליון שעות. ל-10 הקליפים הבינ"ל יש בסך הכל 6.5 מיליארד צפיות והגולשים בילו בצפייה בהם יותר מ-37 אלף שנה.
יחד עם הרשימות, ביוטיוב משיקים את תגית המגמות החמות שמאפשרת לדעת מה חם ופופולרי כרגע בפלטפורמה. התגית תהיה זמינה ברשת ובאפליקציה ותציג את התוכן המדובר ביותר ברגע זה בפלטפורמה ומחוצה לה - מהטריילרים המדוברים, לקליפים החמים ועד לקליפים הוויראליים של יוצרי YouTube גדולים וקטנים כאחד.

 

10 הסרטונים הכי הנצפים בישראל



  
  
  
  
  
  
  
  
  
 


10 הקליפים הכי הנצפים בישראל


  
  
  
  
  
  
  
  
  
 

 
10 הקליפים הכי נצפים בעולם

 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 


10 הסרטונים הכי נצפים בעולם

 

 

 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה