תקשורת ומדיה

לא מוותרים בקלות: עובדי גלובס הכריזו על סכסוך עבודה עקב התכנית לקצץ בכח האדם

ועד עובדי גלובס נועץ בארגון העיתונאים והכריז על סכסוך עבודה במערכת העיתון. לדברי הוועד ההנהלה אינה מוכנה לקיים מו"מ עד להסכמת הוועד על פיטורי 30 עובדים
משה בנימין |  1
העיתון גלובס (צילום פנימי)
סכסוך עבודה הוכרז היום (יום ה) בעיתון הכלכלי גלובס לאור כוונת ההנהלה לצאת במהלך התייעלות שכולל קיצוץ בכח האדם. לאחר 2 אסיפות עובדים סוערות, וועד עובדי העיתון פנה לארגון העיתונאים כדי להכריז על סכסוך עבודה, זאת לאאחר שלטענתם ההנהלה התבצרה בעמדתה בנוגע לפיטורים וסירובה להמשיך לנהל משא ומתן.
ארגון העיתונאים אישר היום את בקשת הוועד והכריז על סכסוך עבודה במערכת העיתון. אתמול התקיימה אסיפת עובדים בה קיבל ועד העובדים גיבוי מלא מעובדי העיתון להכריז על סכסוך עבודה בעקבות כוונת ההנהלה לפטר עובדים ולאחד מוספים.
מארגון העיתונאים נמסר כי יחד עם ועד העובדים התקיים אמש (יום ד) עם ההנהלה משא ומתן ממושך שהסתיים על פי דיווחם במבוי סתום. היום (יום ה) אמור היה להמשיך משא ומתן בשעות הבוקר, ומסיבות שאינן ברורות הוא התעכב ביותר משלוש שעות, כך לדברי הארגון, עקב התייעצות פנימית של נציגי ההנהלה. כאשר התכנסו נציגי ארגון העיתונאים והוועד עם נציגי ההנהלה התברר שההנהלה ממשיכה להתבצר בעמדתה ומתעקשת לפטר 30 עיתונאים ממערכת העיתון, ואינה מוכנה להמשיך במשא ומתן עד שהוועד לא ייתן את הסכמתו לפיטורים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העיתון פגר מהלך. תברחו לפני שתשארו בלי פיצויים! (ל"ת)
    פרסומאי 12/2015/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור