תקשורת ומדיה

שמו של 'ישראל פוסט' ישתנה: ייקרא 'מעריב הבוקר' - וימשיך להיות מופץ חינם

יותר מ-8 שנים לאחר הקמתו, הפוסט משנה שוב את שמו והפעם ל'מעריב הבוקר', במסגרת מהלך של צמצום מותגי קבוצת הג'רוזלם פוסט, שמחזיקה במעריב. לא יחול צמצום במצבת כח האדם
אלכסנדר כץ |  1
ישראל פוסט (צילום לוגו)
עיתון ישראל פוסט ישנה את שמו בתחילת 2016 למעריב הבוקר במסגרת מהלך של צמצום מותגים. העיתון ימשיך להיות מחולק חינם, ויפעל במקביל למעריב השבוע שימשיך להימכר בכסף. ביום שישי תמשיך הפצת מעריב סופהשבוע.
ישראל פוסט הופץ חינם מאמצע 2007 על ידי קבוצת ג'רוזלם פוסט וחברת אלון ריבוע כחול ישראל. בתחילה שמו היה מטרו ישראל, אולם בשם איום בתביעה מצידה של רשת עיתוני החינם מטרו, שונה שמו לישראל פוסט. 
עם הסתבכות עסקיו של דודי ויסמן, בעלי אלון ריבוע כחול, יצאה רשת המרכולים מהשותפות בעיתון ואלי עזור לקח את מלוא ההחזקה בעיתון. כעת 'מעריב הבוקר' צפוי להיות מופץ ב-130 אלף עותקים בתחנות הרכבת והקרונות, במרכזי עסקים, בתי קפה, בנייני משרדים ועוד. הוא ימשיך להתבסס על תכני כתבי מעריב השבוע, כך שנראה שלא יחול שינוי במצבת כוח האדם. 
רונית חסין הוכמן, מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט מסרה כי "קבוצת הג'רוזלם פוסט פועלת לקראת מהלך של כינוס מותגים. מעריב הוא העיתון שנחשב לשלישי בגודלו אחרי ישראל היום וידיעות אחרונות מהלך זה יאפשר לנו להרחיב את החשיפה לקהלי יעד נוספים ובכך לחזק את מעמדו. העיתון היומי מעריב השבוע והעיתון מעריב סופהשבוע ימשיכו להימכר בגרסתם הנוכחית למנויים ובנקודות המכירה". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי מדינת ישראל כבשה שטחים מהפלסטינים
    אבנר שקרצ'י 04/2016/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שומעים שישראל כובשת ושולטת על עם אחר הכוונה לפלסטינים שאלתי : מתי מדינת ישראל נלחמה במדינה פלסטינית וכבשה שטחים המוגדרים כשטחים כבושים . מתי היו לפלסטינים מדינה וגבולות מוכרים הנהגה מדינית ריבונית במלחמת ששת הימים ישראל נלחמה במצרים סוריה וירדן מהם נכבשו שטחים ונשבו שבויים עם חתימת הסכם השלום עם מצרים וירדן אין יותר כיבוש שטחים והוחזרו כל השבויים השני הצדדים . לא זכור לנו שהיית מדיה בשם פלסטין שנלחמנו גם אייתה ירדן וויתר על הגדה ונתת מתנה לפלסטינים שלא יגיעו לתחום ירדן מה זה קשור לישראל אם יש לפלסטינים בעיה שיפנו לירדן זה כל הבעיה לא לאנו הפתרונות וגם במתחם הר הבית הבעיתי . אנשי מזרח תיכון חדש וחותמי הסכם הדמים אוסלו טפטפו שקרים על שקרים עד שהתחלנו להאמין שהם אמת אבל תמיד האמת תצוף ותתגלה
    סגור