תקשורת ומדיה

עיתונאי טען שיחצן המקורב לשר שלום ביקש לדעת זהות מתלוננת - ואז הסיר את הפוסט

יוסי מזרחי חשף ב'אולפן שישי' עדות של אישה נגד סילבן שלום. הערב פרסם את תמונתו של רהב לצד התהייה מדוע עשה זאת היחצן. רהב לאייס: "מכחיש. שאני אעשה דבר כזה?"
אלכסנדר כץ |  2
רני רהב (צילום ביגי)
יוסי מזרחי, איש חדשות 2, פרסם פוסט בו טען כי רני רהב ביקש לדעת את זהות אחת המתלוננות נגד השר סילבן שלום. בתום שעות של שיחות, הוסר הפוסט בסופו של דבר.
הכל התחיל אחר הצהריים כאשר מזרחי כתב: "באולפן שישי פרסמנו את מרבית החומר שאספנו במשך שנתיים על התנהלות השר שלום. הקפדנו לעוות קול, לטשטש דמויות ולהשמיט פרטים מזהים. אחרי התכנית התברר שלא רק אנחנו עבדנו בשישי. בשעת לילה מאוחרת התקשר לקולגות שלי יחצן מוכר המקורב לסילבן שלום, והתחנן שיגלו לו את זהות הנשים. סקרנות? נדודי שינה? עניין אישי? סיוע לשר ? לכו תדעו".


לצד הפוסט זה הופיעה תמונתו של רהב. בתחילה פרסם מזרחי את הפוסט אולם בהמשך הסיר אותו. כעבור דקות פרסם אותו שוב. בהמשך, לאחר שיחה בין רהב למזרחי, שינה מזרחי את הפוסט לכך שהיחצן ביקש לדעת את זהות אחת הנשים, והסיר לחלוטין את המילים "סיוע לשר".
ואולם, הדבר לא הסתיים בכך ובין הצדדים התנהלו מגעים, עד שהפוסט עצמו הוסר. בתחילה אמר רהב לאייס כי "לא עשיתי דבר כזה. זאת שערורייה. שאני אברר כזה דבר? ברור שאני מכחיש מכל וכל". בהמשך הדגיש כי מדובר בפוסט שקרי. יוסי מזרחי הפנה לדוברות חברת החדשות של ערוץ 2, שסירבה להגיב לדברים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקרן !!! ראיתי את הפוסט בעיניי
    אריה 12/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ....וגם מכוער ממש
    סגור
  • 1.
    מכחיש א-לק. עוד אחד שחושב שהוא מעל החוק
    מושחתים כולכם 12/2015/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הון שלטון ככה זה עובד במדינת קומבינה. חבורה של אנשים מקומבנים חסרי מוסר וערכים שרק שמעניינים ורק עצמם ועסוקים ללקק את התחת אחד לשני. שמעון מזרחי מאחוריך. . להקיא
    סגור