תקשורת ומדיה

אחרי עיכוב: נבחרה סמנכ"לית משאבי אנוש לתאגיד השידור - ומתחילים הגיוסים

מינויה של גל שטרנברג סולל את הדרך לגיוס עובדים, ואולם עדיין יש עיכוב בהכרזה על מינויים של סמנכ"לים אחרים בשל דרישות המפסידים לבחינה נוספת של המכרזים
אלכסנדר כץ |  1
כ-3 שבועות לאחר שאמורים היו להיבחר 6 סמנכ"לים לתאגיד השידור הציבורי, מוכרז הבוקר (יום ד') על שם ראשון. גל שטרנברג מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש במסגרת הליך וועדת איתור בראשותו של השופט בדימוס עזרא קמא. 
גל (42), אם ל-3, חברת קיבוץ עינת, היא בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות וניהול ותואר שני במנהל עסקים, מרצה ודירקטורית. עד כה הייתה מנהלת יחסי-עבודה ומשאבים משותפים גלובליים בחברת דלתא גליל. ב-6 השנים שקדמו לתפקידה בדלתא גליל כיהנה כמנהלת משאבי אנוש בכירה ומנהלת אגף שכר והטבות בחברת מירס, שם לקחה חלק משמעותי בתכנון וביישום האסטרטגיה הארגונית במיזוג חברת מירס ו-HOT מובייל.
המינוי הזה גם מאפשר להתחיל בגיוס עובדים וכבר כעת מפורסמות מספר משרות באתר התאגיד (לחצו כאן). בשבועות הקרובים צפויות להתפרסם משרות נוספות בכל יחידות התאגיד, לרבות טלוויזיה, רדיו, דיגיטל, כספים, משאבי אנוש, יעוץ משפטי וארכיון.
ואולם עד כה יש עיכוב בפרסום שמות הזוכים בתפקידי הסמנכ"לים בתחומים השונים, לרבות טלוויזיה, רדיו, חדשות, דיגיטל ועוד. הסיבה היא פניות של מועמדים שהפסידו במכרז, לבדיקה נוספת של המכרז. ועדיין, ככל הידוע לא עתר אף מפסיד בשלב זה לבית המשפט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תאגיד השידור
    מבפנים 12/2015/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצגות וקשקושים. הרס השידור הציבורי שהתחילו ארדן השחצן ולפיד הקברן נמשך תוך מינוי כל מיני מקבלי משכורות למשהו שלא קיים ולא יתקיים
    סגור