מדיה

החיפזון מן השטן: דיווחים סותרים לגבי החלטת העליון בפרשת רצח הנערה תאיר ראדה

בתחילה פרסם גיא פלג בשידור חי כי זדורוב זוכה, 'חדשות 2' פרסמה שקופית, ויחד עם mako וגם אתר NRG שיגרו פושים על כך. ואולם אז התברר כי התוצאה בכלל הפוכה
אלכסנדר כץ |  1
סיקור העירעור בפרשת תאיר ראדה (צילום צילום מסך)
הרצון לדווח ראשונים יכול לפעמים לגרום לטעויות מביכות. כזה היה הבוקר (יום ד') עם סיקור החלטת העליון בתיק הרצח של הנערה תאיר ראדה. ברגעים הראשונים לא היה ברור אם רומן זדורוב זוכה או הורשע, וכך גם נראה הדיווח בחדשות 2. הורשע, זוכה, ואחר כך הורשע שוב. 
 
אתר MAKO, המתבסס על 'חדשות 2', שלח פושים שונים - ראשית שזדורוב אינו הרוצח, וכעבור דקה עם תיקון. גם אתר NRG שלח בתחילה פוש בו נכתב כי זדורוב זוכה, אולם כעבור דקה שלח פוש מתקן עם הכותרת הנכונה: "רומן זדורוב רצח את תאיר ראדה".


הערכה היא שהסיבה לבלבול הייתה כי מדבריו של ראש הרכב השופטים יורם דנצינגר, שהחליט להצביע בעד זיכויו, אולם 2 חבריו להרכב החליטו על הרשעה. כנראה שזו הסיבה שקרוביו של זדורוב מיהו לצאת ולחגוג את הזיכוי, בעוד שבפועל רק שופט אחד זיכה, והשניים האחרים הרשיעו.
ב'חדשות 2' בחרו שלא להגיב לדברים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא הפסיכופט הרוצח (ל"ת)
    33 30/12/2015 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור