תקשורת ומדיה

התוכן של 'ידיעות' יעבור לראשל"צ ב-21 בינואר; רשות השידור במקום ynet בקרמניצקי

אנשי 'ידיעות טכנולוגיות' כבר התמקמו ברחוב הכשרת הישוב בראשל"צ, ובהמשך יגיעו ynet, כלכליסט ובסיום - ידיעות. רשות השידור תיכנס למתחם ש-ynet יעזוב
אלכסנדר כץ |  1
בניין ידיעות אחרונות (צילום: אייס) (צילום אייס)
חטיבות התוכן של קבוצת ידיעות אחרונות יתחילו לעבור לבניין ידיעות ברחוב הכשרת הישוב באזור התעשייה של ראשון לציון ב-21 בינואר – כך נודע לאייס. בבניין כבר שוכנים עובדי ידיעות טכנולוגיות.
המעבר לראשון לציון לערוך במספר גלים. הראשונים יהיו אנשי מערכת ynet יעברו למקום ב-21 בינואר, בהמשך אנשי כלכליסט יגיעו לבניין, ובתחילת פברואר - הפרינט של ידיעות אחרונות. במייל ששלח מנכ"ל ynet אבי בן טל לעובדים, הוא כתב כי "בשעה טובה המעבר למשכננו החדש בראשון לציון נראה באופק! נכון לרגע זה, במידה ולא יהיו שינויים בלתי צפויים, המעבר יתבצע ביום חמישי 21.1.16 וימשך מספר ימים לאחר מכן".
לאייס נודע כי חלק מאנשי מערכת ynet, בהם עורכי ערוצים והנהלה, סיירו בשבוע שעבר בראשון לציון והגיעו גם למבנה החדש של הקבוצה. ב-ynet לא הגיבו לדברים.
במקביל, אנשי רשות השידור סיירו במתחם אותו תעזוב מערכת ynet בעוד 3 שבועות. במשך מספר חודשים שאנשי הרשות וכונס הנכסים הראשי (הכנ"ר) פרופ' דוד האן, בחנו מספר לוקיישנים להעברת אולפני ומשרדי ומתחם ynet ברחוב קרמניצקי היה המתאים ביותר. בתקופה הקרובה תאלץ לעזוב הרשות את מתחם שרונה - הקריה, שהקרקע עליו ממוקמים אולפני ערוץ 1 וקול ישראל, תצא לשיווק לטובת הקמת מתחמי מגורים ומסחר, והסכום שיתקבל משיווק זה יממן חלק מפירוקה של רשות השידור.
לפני חודש אישר בית המשפט את הבקשה של הכנ"ר, והרשות ובהמשך התאגיד יתמקמו במשרדי ynet הנוכחיים, בשטח של כ-1,500 מ"ר ב-2 קומות. לפני שבועות בודדים הגישו אנשי מחלקת הטכנולוגיה של רשות השידור דוח מפורט להנהלה עם תכנית לפריסה הטכנולוגית של האולפנים, חדרי העריכה ועוד במתחם קרמניצקי.
מרשות השידור טרם התקבלה תגובה. מהכנ"ר נמסר כי העסקה הושלמה לאחר אישור בית המשפט לפני כחודש, וכי הכוונה היא שתאגיד השידור הציבורי יישב במתחם לכשיוקם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תאגיד השידור
    מבפנים 12/2015/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תהליך חיסול השידור הציבורי שהתחילו ארדן השחצן ולפיד הקברן נמשך בעידוד אגודת העיתונאים. את הנדלן ימכרו אבל את הכסף להקמת שידור ציבורי האוצר לא יעביר. כבר ימצאו תירוץ לכך
    סגור