תקשורת ומדיה

מי ימונה לסמנכ"ל החדשות של תאגיד השידור – והאם התפקיד יכלול את רשת ב'?

רשימת המועמדים למשרה כוללת כ-6 שמות. המשרה אמורה לכלול את רשת ב', אולם אלקבץ רוצה להשאיר את פעילותה, לפחות בשלב הראשון, תחת אחריותו כסמנכ"ל רדיו. ומה הדגש עליו יתייחס התאגיד?
אלכסנדר כץ |  1
רשת ב' קול ישראל (צילום אלכסנדר כץ)
הודעת תאגיד השידור הציבורי מהבוקר (יום ג') על מינויים של סמנכ"לים, לא כללה את הפונקציה הכל כך מדוברת של סמנכ"ל החדשות. בשלב זה נבחרו סמנכ"לים לרדיו, טלוויזיה ודיגיטל, שבוע לאחר שנבחרה סמנכ"לית משאבי אנוש, אבל בגזרת החדשות דממה.
 
כפי שכבר פורסם באייס, העיכוב בפרסום שמות הזוכים נובע מהתנגדויות שהגישו המפסידים בכל מכרז ומכרז, מה שעיכב את סיומו של המכרז. מאידך, לא ידוע על התנגדויות שהובילו גם לפניה לערכאות משפטיות.
הבחירה היום בשמעון אלקבץ ובאלעד טנא, הורידה 2 שמות מהרשימה שכללה 8 אישים שהגיעו ב-16 בנובמבר לשלב הראיונות הסופי בפני ועדת האיתור בראשותו של השופט עזרא קמא, בה חבר גם מנכ"ל תאגיד השידור אלדד קובלנץ.
על פי הערכות, רשימת המועמדים לתפקיד סמכ"ל החדשות כרגע כוללת בין היתר את טלי בן עובדיהכפי שפורסם לראשונה באייס, וגם את דני זקן, גלית אלטשטיין ומשה נסטלבאום.
סוגיה מעניינת שנמצאת בשלב זה בתחום האפור, היא רשת ב'. על פניו, סמנכ"ל החדשות בתאגיד החדש ינהל את חטיבת החדשות המאוחדת שתכלול את החדשות בערוץ 1, רשת ב' והדיגיטל. ואולם אלקבץ שואף להשאיר את רשת ב' תחת סמכויותיו כמנהל הרדיו. לדברי גורמים, ישנה אפשרות שהדבר יקרה בשלב הראשון של הפעלת התאגיד.  
אגב חדשות, לאייס נודע כי בניגוד להערכות, תפיסת תאגיד השידור הציבורי היא לשים דגש על סוגה עלית, ולא "לשים את כל הביצים" בהכרח על חדשות, ולוח השידורים של ערוץ הטלוויזיה המרכזי יכלול דרמות ודוקו, ולא רק חדשות ואקטואליה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היחיד שמתאים הוא נסטלבאום (ל"ת)
    רוני 01/2016/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור