תקשורת ומדיה

אלקבץ: "ערוץ 1 צפוי לעבור לפורמט רזה של שידורי חדשות". ויש עוד כותרות

אחרי ההודעה על מינויו לסמנכ"ל רדיו, כינס עורך רשות השידור את עובדי הרדיו, התיייחס למעבר עובדים לתאגיד הציבורי, והצהיר כי הוא מעוניין להישאר בשלב זה ברשות
אלכסנדר כץ | 
שמעון אלקבץ, העורך הראשי של רשות השידור, כינס בצהריים (יום ג') ישיבה פנימית של עובדי הרדיו, כאשר הכותרת המעניינת שיצאה מישיבה זו, היא פעילותו של ערוץ 1, שנותר ללא תכנים ובמחסור גדול בכח אדם. לדברי אלקבץ, "הרדיו ימשיך לעבוד כרגיל, ואולם הטלוויזיה צפוי לעבור לפורמט רזה של שידורי חדשות, ותפעל בצורה שילדית".
הערכות כי רשות השידור לא תפורק ב-31 במארס קיבלה אישוש בדבריו של אלקבץ לעובדים, כאשר אמר כי יש סיכוי לא קטן שהמהלך יידחה עד סוף חודש יוני. גורם המעורה בפרטי פירוקה של רשות השידור העריך בשיחה עם אייס כי גם תאריך זה עשוי בסבירות גבוהה להידחות.
מינויו לתפקיד סמנכ"ל הרדיו בתאגיד השידור הציבורי ריחפה בחדר, והוא התייחס לכך, בין היתר לפרסום הבוקר באייס כי הוא יאלץ לוותר על תפקידו ברשות. אלקבץ אמר לעובדים כי הוא מעוניין להישאר בתפקידו כעורך הראשי במקביל לעבודתו בתאגיד. "אני אקח מישהו שיסייע לי", אמר בישיבה. לאייס נודע כבר לפני חודשים בודדים הציע אלקבץ לגילי ליטמן לעזור לו לנהל את התחנה, אולם ליטמן סירב מטעמים מקצועיים ואישיים ומשום שההצעה לא כללה הגדרה רשמית של ניהול רשת ב'. הכיוון בתאגיד השידור הציבורי הוא לבקש מאלקבץ לוותר על עריכת הרשות.
אלקבץ גם התייחס לסוגיה שמסעירה בימים האחרונים את הרשות, והיא תחילת גיוס העובדים בתאגיד השידור. העובדים חוששים כי מהלך זה פוגע באפשרות שלהם להשתלב בתאגיד, ונותן העדפה דווקא לאלה שאינם עובדים ברשות, משום שהם עדיין ממתינים להחלטה לגבי אחוז עובדי הרשות שישתלבו בתאגיד החדש. במצב כזה, פוחדים העובדים, המשרות יאוישו על ידי עובדים חדשים. "אני אהיה מעורב במכרזים ואהיה בוועדת המינויים", ניסה להרגיע אותם אלקבץ. "אני מכיר אתכם, והמטרה שלנו תהיה להעביר את כל העובדים הטובים של הרדיו לתאגיד החדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה