תקשורת ומדיה

רדיו תל אביב פורשת משירות שפ"א: תתחיל לעבוד ישירות מול משרדי הפרסום

עוד תחנה פורשת משפ"א שמוכרת פרסום עבור הרדיו האזורי. לאחר גיוסי טאלנטים ונוכחות חזקה בדיגיטל, בתחנה קיבלו החלטה: לעבוד ישירות מול משרדי הפרסום, ולהגדיל הכנסות
אלכסנדר כץ |  1
רדיו תל אביב (צילום אלכסנדר כץ)
רדיו תל אביב לקחה החלטה היסטורית והאסטרטגית מבחינתה. לאייס נודע כי בתחנה החליטו לנהל עצמאית את מכירת הפרסום, בניגוד לנהוג עד כה, כאשר את השיווק ביצעה לאורך השנים שפ"א (שירותי פרסומת אזורי), החברה שמוכרת את הפרסום למרבית תחנות הרדיו האזוריות.
אתמול (יום ג') הודיעה על כך התחנה לשפ"א, והיום שלחה סמנכ"לית השיווק של רדיו תל אביב אודליה ספרן מכתב למשרדי הפרסום שהגיע לידי אייס, בו נכתב כי "החל ב-1 בינואר 2016, רדיו תל אביב ישווק את עצמו ויעבוד מולכם ישירות. זו הזדמנות טובה להודות לאנשי שפ"א על שנים ארוכות של שיתוף פעולה".
ההחלטה התבשלה בתחנה ב-3 החודשים האחרונים, ובמקביל הסוגיה עלתה בשיחות שהתקיימו עם אנשי שפ"א. הערכה היא שההחלטה של רדיו תל אביב היא אסטרטגית. בשנתיים האחרונות גייסה התחנה שורה של טאלנטים, בהם אסי עזר ודפנה לוסטיג, ערן זרחוביץ' ושרון טייכר, חנוך דאום ועוד. לתחנה גם נוכחות משמעותית בסושיאל ובדיגיטל. במצב כזה קל יותר לתחנה למכור פרסום ושיתופי פעולה ישירות ובצורה אישית מול משרדי הפרסום, ולא לעבור דרך גורם נוסף, שמוכר את התחנה יחד עם שאר התחנות.
המהלך של רדיו תל אביב יוצא דופן, אבל אינו ראשון. מעטות התחנות שאינן עושות שימוש בשירות שפ"א. רדיו ירושלים מתנהלת עצמאית ולא באמצעות שפ"א מאז שינויי הבעלות ב-2009, וכך גם רדיו החרדי קול ברמה והתחנה האלתית קול הים האדום, שמיום הקמתה עובדת עם חברת מדיאנה תקשורת, שבעלת השליטה בתחנה רוני אלגרנטי הוא שותף בחברה. ההחלטה של התחנות נובעות מן ההכרה כי עבודה עצמאית מגדילה הכנסות.
ברדיו תל אביב אישרו את הפרטים. מנכ"לית שפ"א, ענת ארדיטי, סירבה להגיב, אולם אמרה כי "אני מאחלת להם בהצלחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שפ"א לא מסוגלים לטפל ביובל המבולבל, בטח שלא בטייכר וזרחוביץ (ל"ת)
    יעל 12/2015/30
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור