תקשורת ומדיה

שרה נתניהו הגיעה לחקירה במשטרה: אז מי לדעתכם לא פרסם על כך מילה?

האתרים הגדולים העלו מבזקים וידיעות על הגעתה לחקירה בפרשת מעונות ראש הממשלה, ואף שיגרו פושים. ב'ישראל היום' לא תמצאו זכר לנושא, אבל בראשית תמצאו את בעלה
אלכסנדר כץ | 
שרה נתניהו (צילום אבי אוחיון; לע"מ)
הגעתה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו לחקירה במשטרה, מאפשרת לבחון שוב כיצד התקשורת מתנהלת בסיקורה את נתניהו ואת בעלה – בנימין נתניהו. בשעה האחרונה (יום ה') פרסמו האתרים כי נתניהו הגיעה ליחידת להב 433, במסגרת פרשת מעונות ראש הממשלה.
האתרים הגדולים – ynet, וואלה, נענע10 ו-mako (המפרסם תכנים של חדשות 2) שיגרו גם פושים למנויים שלהם, ואולם באף אתר הידיעה לא הוצבה בראשית. יוצא דופן הוא אתר ישראל היום, שכלל לא דיווח על הגעתה לחקירה, לא כמבזק, לא כידיעה ובוודאי שלא כפוש לגולשים. הראשית של האתר נכון לשעה זו היא דבריו של ראש הממשלה בטקס סיום קורס טייס בבסיס חצרים: "לא נסבול רוצחים בקרבנו".
הטענות נגד ישראל היום ביחסו לבני הזוג נתניהו ידועות ולא נחזור עליהן שוב. ולמרות טענות אלו, לזכותו יאמר כי בשער העיתון מהבוקר, פרסם קובייה קטנה בפינה הימנית התחתונה עם הכותרת "היום: שרה נתניהו תיחקר באזהרה". ההפניה לעמוד 13 כבר החזירה אותנו לקרקע המציאו, כאשר על כותרת הידיעה שהופיעה על פני חצי עמוד, נלקחה מהריאיון שנתנה נתניהו לתכנית אנשים בערוץ 2 - "העם רואה את האמת, למרות דיווחי התקשורת". הפסקה המסיימת של האייטם כוללת איחולי שנה טובה מעת שרה נתניהו.
ב'ישראל היום' סירבו להגיב. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה