תקשורת ומדיה

בזכות המהלכים הדיגיטליים של 'החינוכית': אות חדשות יוענק לאלדד קובלנץ

האגף לאיכות ומצוינות בנציבות שידור המדינה פירט שורה של "מהלכים דיגיטליים פורצי דרך" בנימוקי הבחירה במנכ"ל החינוכית, שזכתה אף היא בפרס
כתבי אייס |  5
אלדד קובלנץ (צילום איה אפרים)
נציבות שירות המדינה הכריזה על הענקת אות הוקרה אישי על חדשנות בשירות הציבורי לאלדד קובלנץ, המנכ"ל של הטלוויזיה החינוכית (וגם של תאגיד השידור הציבורי), כחצי שנה לאחר שנבחר לאיש השיווק של איגוד השיווק. בנוסף, יוענק אות הוקרה שני , בגין התייעלות, לחינוכית. את אותות ההוקרה מחלק מדי שנה האגף לאיכות ומצוינות בנציבות שירות המדינה, בחסות משרד ראש הממשלה.
"הוועדה התרשמה מאוד מיוזמות השינוי ומההישגים הנובעים מהן", אמר מרכז תחום איכות ומצוינות בנציבות, תאופיק עאסלה. אות החדשנות הוענק לקובלנץ בגין שורה של מהלכים דיגיטליים שבוצעו בחינוכית, ובהם בין היתר המהלך של "ראשונים בעולם" – שידור בכורה של כל התכניות בערוץ היוטיוב של החינוכית, שצבר כבר 100 מיליון צפיות; אפליקציית שירי ילדים שיצאה השנה; עמוד הפייסבוק המדובר של חינוכית; תהליך דיגיטציה של תכני ארכיון עם מעל 8,000 שעות של אוצרות התרבות הישראלית.
אות ההוקרה השני הוענק לחינוכית כארגון, הוא בתחום ההתייעלות בתחומי התוכן, ההפצה והתפעול. בהקשר זה צוינו בין היתר ההישגים הבאים: לוח שידורים חדש עם מאות שעות תוכן איכותי ושיעורי צפייה גבוהים; כמו כן ניהול יעיל שכולל תשלום צנוע יחסית עבור הנחיית תכניות, הפצה בריבוי פלטפורמות, והתמקדות בתכנים בעלי חיי-מדף ארוכים; וצמצום של 7% במספר העובדים במהלך 2014 - הירידה הגדולה ביותר בשירות המדינה.
קובלנץ מסר כי "אני מודה לנציבות על ההכרה וההערכה, אך מבהיר שזו תעודת כבוד לכל העובדים והתורמים לתכני החינוכית. מתברר, שתקציב נמוך אינו מונע יצירתיות, הישגים ומהפכות. דווקא על רקע שפע התחרות ואין ספור התכנים המוצעים באינטרנט ובטלוויזיה - אות ההוקרה מוכיח את זכות הקיום של שידור ציבורי איכותי ויעיל".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עכשיו - רשות השידור
    תציל אותנו 01/2016/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחבורת אוכלי החינם האלה. 2000 איש עם משכורות עתק. לא יאמן שהם עוד שם. כל יום נוסף שהם לוקחים את הכסף של הילדים שלנו, של החינוך ושאר המקומות שהכסף הטוב הזה היה יכול לעזור בו. פשוט לא יאמן.
    סגור
  • 3.
    כמה בולשיט בכתבה אחת
    אחד שיודע 01/2016/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עובדי החינוכית מקופחים שנים ארוכות על ידי נציבות שרות המדינה. הקמת התאגיד מייתרת את עובדי החינוכית מעשייה , התאגיד גוזל את ארכיון החינוכית ואת אפיק השידור שלה. אלדד כמנכל החינוכית והתאגיד לא טרח עד כה לדאוג ל186 מעובדי החינוכית למתווה תעסוקתי הולם בעקבות הקמת התאגיד. לא מדובר בארגון יעיל אלא בארגון שעבר רפורמה טבעית בעקבות פרישה של עובדים שהגיע זמנם לצאת לגמלאות. הנציבות ייבשה אותנו במשך שנים ארוכות ודאגה למנוע כניסת עובדים חדשים לחינוכית. הדיגיטל הומצא שנים לפני אלדד אבל כאשף יחצנות, אלדד יודע לרכב היטב על גבם של עובדי החינוכית הצנועים והמסורים.
    סגור
  • כמה צודק!!! (ל"ת)
    יפה 01/2016/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    איש מוכשר - עכשיו שיכניס את החדשנות גם לרשות השידור (ל"ת)
    יובל 01/2016/03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 1.
    ראוי ביותר. שימשיך הקו הזה גם בתאגיד החדש
    גיא 01/2016/03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    רק שיתנו לו חבל מספיק ארוך וחופש פעולה!
    סגור