תקשורת ומדיה

TGI יפורסם ביום ד': ישראל היום נגד ידיעות, גל"צ מול רשת ב', והרדיו החרדי

אחרי המהפכים בתחום הרדיו שנרשמו בסקר לפני חצי שנה, וההתחזקות הדרמטית של 'ישראל היום', סקר החשיפה TGI שיפורסם השבוע מצליח לעורר דריכות בתעשייה
אלכסנדר כץ | 
כולם נגד כולם (צילום ארכיון: אייס) (צילום צילום ארכיון: אייס)
תעשיית התקשורת דרוכה לקראת פרסומו ביום רביעי הקרוב של סקר TGI  החצי השנתי, שמציין את נתוני החשיפה של העיתונים ותחנות הרדיו. על הסקר אחראית חברת קנטאר מדיה מחקרי TGI.
במוקד הסקר – כרגיל – עומד המאבק הקבוע בין ישראל היום לידיעות אחרונות, לאחר שלפני חצי שנה הצליח עיתונו של שלדון אדלסון לפתוח את הפער הגדול ביותר שלו מבחינת חשיפה, על פני "העיתון של המדינה" לשעבר. גם בגזרת סוף השבוע הצליח 'ישראל היום' לרשום את הפער הקטן ביותר שלו מעיתון סוף השבוע של ידיעות אחרונות, שעדיין שולט בכיפה.
עוד על הפרק: האם מעריב ימשיך במגמת ההתאוששות שלו, ויהיה זה גם הסקר האחרון בו ייסקר המותג ישראל פוסט, שמ-1 בינואר הוסב שמו למעריב הבוקר. גם הקרבות בין יומוני הכלכלה יתפסו חלק בסקר הנוכחי, על רקע גל הפיטורים בגלובס, והשינויים שעוברת קבוצת ידיעות אחרונות, במסגרתה פועל כלכליסט.
בסקר מקיץ 2015 עלה כי פנאי פלוס הצליח לבלום את מגמת השחיקה שלו בשנים האחרונות, ואולם בלייזר מאותו בית - קבוצת ידיעות אחרונות, נחתך בצורה משמעותית. מה יקרה הפעם? שאלה נהדרת.
בגזרת תחנות הרדיו יש 3 סוגיות מעניינות שיבואו לידי ביטוי בסקר: הקרב בין 2 תחנות האקטואליה הארציות - רשת ב' לגל"צ, ששתיהן נחלשו בסקר האחרון, ולכל אחת בעיות משל עצמה.
סוגיה נוספת הנפילה בהאזנה לרדיו ללא הפסקה, שלאורך השנים הובילה בצורה משמעותית על פני כל תחנות הרדיו האזוריות, ולפני חצי שנה התדרדרה למקום השלישי – לאחר שרדיו אקו 99FM  ורדיוס עקפו אותה. האם הפעם תצליח התחנה לחזור למקומה הטבעי? הסוגיה האחרונה היא המלחמה המתמדת בין 2 תחנות הרדיו האזוריות החרדיות – לאחר שרדיו קול חי חזרה להוביל על פני קול ברמה בתוך כמה שנים של פיגור בסקרי TGI.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה