תקשורת ומדיה

עוד חשיפה לליגה הספרדית: ערוץ ONE מצטרף למערך השידורים של סלקום TV

ONE מצטרף גם לפלטפורמה של סלקום על עשרות אלפי לקוחותיה, שיקבלו כעת את הליגה הספרדית, שעד הקיץ שודרה בערוץ הספורט
אלכסנדר כץ |  1
סלקום TV תשדר את ערוץ ONE לחבילת ה-99 שקלים וחבילת הטריפל, ובכך תגדיל עוד את החשיפה לערוץ שרשם השנה הישג כשרכש את זכויות השידור של הליגה הספרדית. ONE מצטרף למתחרה שלו ספורט 5 שמשדר בפלטפורמה של ONE את האפליקציה שלו.
שירות ה-TV של סלקום הושק לפני כשנה וחודש, ועד כה הצטרפו אליו כ-50 אלף לקוחות (נכון לחודש ספטמבר 2015), נמוך משמעותית ממספר הלקוחות של HOT ושל yes, ועדיין - מדובר בתחרות שעוררה את הגזרה. בשירות משודרים הערוצים הארציים 1, 2 ו-10, יחד עם ערוץ 33, ערוץ 20, ערוץ 9 HD, חינוכית 23, ערוץ 24 , ויוה, ויוה , נשיונל ג'יאוגרפיק HD, HD  CNN ,HD  FOX NEWS, ערוץ בייבי HD, מרתון תכני ערוץ ג'ים גם, מרתון סרטים HD, מרתון סדרות HD, מרתון ילדים, מרתון סדרות ישראליות, מרתון קטנטנים, מרתון הופעות חיות HD ושירות VOD.
עד הקיץ ערוץ ONE היה זניח בשוק שידורי הספורט, עם זכויות שידור זוטרות. אלא שאז הוא הצליח לבצע מחטף לרכוש ב-3 מיליון אירו לשנה את הזכויות של הליגה הספרדית, אחד הדובדבנים בלוח השידורים של ערוץ הספורט. מהלך זה הגדיל בצורה משמעותית את החשיפה לערוץ ONE.
"צופי סלקום TV נהנים היום משירות מוזל עם שידורי הספורט המבוקשים, הערוצים הפופולריים ביותר, תוכן פריים טיים ללא תשלום נוסף ותוכן ה-VOD  הטוב ביותר שאף זכה לפרס גלובוס הזהב בקטגוריות החשובות ביותר של דרמה וקומדיה", מסר יניב גרינולד, סמנכ"ל הטלוויזיה בסלקום, "סלקום TV מהווה היום מהפכה אמיתית לצופה הישראלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יפה מאוד אבל...
    חסוי 01/2016/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם תוכן מקורי ומה עם ערביי ישראל שרוצים להיצטרף לשירות שערוץ בסיסי וציבורי בשבילם כמו הלא טי וי לא משדר בסלקום Tv וערוץ 98 הקהילתי יחד עם ערוצי חדשות פרו ישראלים כמו i24news?
    סגור