תקשורת ומדיה

מנהל הטלוויזיה והרדיו בערבית - מונה למנהל המדיה בערבית של תאגיד השידור

אחרי 22 שנה ברשות השידור, יעבור יאסר עטילה לתאגיד לאחר שזכה במכרז לניהל חטיבת המדיה בערבית, שכולל גם אחריות על הדיגיטל בערבית
אלכסנדר כץ |  4
ערוץ 1 (צילום ארכיון: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
יאסר עטילה זכה במכרז לניהול חטיבת המדיה בערבית בתאגיד השידור הציבורי – כך נודע לאייס. במסגרת תפקידו החדש, יהיה עטילה אחראי גם עם נושא הדיגיטל בערבית של תאגיד השידור.
עטילה (53) עובד ברשות השידור מזה 22 שנה. הוא מילא שורת תפקידים עיתונאיים וניהוליים, בין היתר ככתב השטחים וראש מערכת חיפה והצפון. בהמשך היה מנהל קול ישראל בערבית ועם פרישתו של שלמה גנור מהרשות בקיץ 2014, עטילה קיבל גם את תפקידו - מנהל הטלוויזיה בערבית. 
עד כה מונו מספר סמנכ"לים בתאגידגל שטרנברג לסמנכ"לית משאבי אנוש ותחילת גיוס העובדים, שמעון אלקבץ לסמנכ"ל חטיבת הרדיו בתאגיד, אלעד טנא לסמנכ"ל הדיגיטל, וסמנכ"לית חטיבת הטלוויזיה של התאגיד היא דינה לניר. המכרז לגיוס עובדים לתאגיד הסתיים לפני יומיים. עטילה נבחר במסגרת מכרז בכירים שהתקיים בתקופה האחרונה.
טרם התקבלה תגובת תאגיד השידור.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא מגזענות אבל....
    אדם בן 02/2016/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מוזר שכל התפקידים אשר הוזכרו לעיל אוישו על ידי אנשים בעלי דת/לאום מסוימים עבור טלויזיה הטוענת עצמה כטלויזיה ערבית.... מוזר :(
    סגור
  • אותה הגברת
    תמוה 02/2016/02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    תמוה בעיני שמינו לתאגיד החדש אותו מנהל שממלא כעת את התפקיד ברשות השידור כאשר הטענה המרכזית לסגירת ופתיחת הרשות היא " אותם מנהלים שגרמו למצבה העגום של הרשות " .
    סגור
  • 2.
    בחש אז תפרו לו תפקיד
    נירה 02/2016/02
    הגב לתגובה זו
    8 4
    לא היה אמור להיות מכרז סמנכ"ל למדיה בערבית , פשוט תפרו את התפקיד למידותיו .ע"פ חוק התאגיד ,הרדיו והטלוויזיה בערבית כפופים לסמכ"ל הרדיו שמעון אלקבץ ולסמנכלית הטלוויזיה .
    סגור
  • 1.
    בהצלחה יאסר (ל"ת)
    גלעד 02/2016/02
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור