תקשורת ומדיה

mako מצטרף למאבק ההסברתי של ישראל: פתח ערוץ ייעודי - במימון חברה מסחרית

בקיץ החלה יוזמה משותפת ל-mako וקבוצת אלדד פרי לשיפור תדמית ישראל. כעת היוזמה הולכת צעד נוסף בדמות מיני-סייט במימון 'אלדד פרי', כחלק משילוב תוכן שיווקי גלוי באתר
אלכסנדר כץ |  1
ערוץ LOVE ISRAEL של mako (צילום צילום מסך)
ערוץ mako פתח בימים האחרונים גרסה ראשונית של ערוץ הסברה בשם LOVE ISRAEL, שמיועד לישראלים על מנת שיפיצו אותו ברשתות החברתיות. בשלב זה הערוץ, שהוא מעיין מיני-סייט, כבר זוכה להפנייה מסרגל הכלים הראשי של האתר, אבל הוא עדיין בשלבי השקה ומופיעות בו כתבות ישנות יחסית מהחודשים האחרונים. הדבר אמור להשתנות עם מינויה היום (יום ה') של ניצן סניור לעורכת הערוץ. 
הערוץ שיתוף פעולה מסחרי בין mako לבין קבוצת הנדל"ן אלדד פרי, שמשלמת עבור המדור וזוכה לקרדיט בולט - "ביוזמת קבוצת אלדד פרי". ואולם, על התכנים אחראי mako, שאמור ליזום ולהעלות אותם. גופי הסברה ישראלים רשמיים, כגון משרד החוץ ולשכת העיתונות הממשלתית, אינם לוקחים חלק בערוץ החדש, ומדובר ביוזמה פרטית ומסחרית של mako ו'אלדד פרי', כחלק מיוזמה של האתר מבית קשת מלפני יותר משנה - שילוב תוכן שיווקי גלוי בין תכניו, כפי שפורסם לראשונה באייס.
בהסבר לערוץ נכתב כי "קבוצת אלדד פרי ו-mako ממשיכים ביוזמה המשותפת לשפר את תדמית ישראל בעולם. במהלך הקיץ האחרון הושק פרויקט LOVE ISRAEL, שבמסגרתו שלחו אלפי גולשים את הרעיונות שלהם לשיפור ההסברה הישראלית. הרעיונות הרבים אוחדו לכדי ערוץ אחד, שייתן את הכלים לכם הגולשים להפיץ את האמת על ישראל ברחבי הרשת". הגולשים מוזמנים ליטול חלק פעיל במאבק על ההסברה הישראלית: "רוצים גם אתם לקחת במאמץ ההסברה הישראלי? שתפו עם החברים מעבר לים", נכתב.
ואכן, הערוץ החדש הוא סיכומה של פעילות שנעשתה בחודשים האחרונים - תחרות בין גולשים לקבלת רעיונות למלחמה בתופעת החרם על ישראל ובארגון החרם BDS. הגולשים התבקשו להציע דרכים אפקטיביות לשיפור תדמיתה של ישראל, ו-ועדה בחרה ברעיון שגרס כי יש להפעיל את הגולשים שייחצנו את ישראל ברשתות החברתיות, כאשר הכל ינותב בהמשך לאתר שיעניק גם כלים לשיווקה של ישראל.
קבוצת אלדד פרי העבירה ל-mako בריף כיצד היא מעוניינת לראות את המיני-סייט של LOVE ISRAEL. בחלק מהכתבות מופיע אימג' באנגלית אותו ניתן לשתף ברשתות החברתיות, אבל הכתבות עצמן מופיעות בעברית, וזה עשוי להוות בעיה. גורמים באתר התקשו לומר האם בסופו של תהליך התכנים עצמם יופיעו באנגלית, כדי שיהיה קל יותר להפוך אותם לוויראליים. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאוד חכם לעשות אתר בעברית. יהיה אפקטיבי בעולם (ל"ת)
    אובר חוכם 02/2016/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור