תקשורת ומדיה

ברקאי ימשיך לשדר שעתיים בגל"צ; בתחנה מחפשים רצועה עבור אראל סג"ל

הסערה סביב המגיש הבכיר שקרא באינטרנט כי תכניתו תקוצץ ומגיש בכיר מגיע לתחנה, נרגעת
אלכסנדר כץ | 
רזי ברקאי נורית קנטי מה בוער (צילום מחלקת דיגיטל גל"צ)
אחרי המשבר שכמעט הוביל לפרישתו של רזי ברקאי מגל"צ, היחסים בין הצדדים חזרו למסלולם וברקאי חתם על חוזה חדש, שמותיר את תכניתו מה בוער על רצועת שידור של שעתיים, כרגיל. 
בשבוע שעבר חשף גלובס כי אראל סג"ל חתם בתחנה. הפרסום הגיע עוד לפני שברקאי קיבל עדכון על כך, למרות שהוא עשוי היה להיפגע כי בין היתר נשקלה האפשרות לקצץ את תכניתו לשעה, ואת השעה השנייה להעניק לסג"ל. הדבר גם הגיע בדיוק בעיצומו של גל ביקורת קשה על ברקאי, בעקבות השוואה אליה התייחס בין הורי חיילים נעדרים להורים של מחבלים שגופותיהם מוחזקים על ידי ישראל. כך היה נראה כי מפקד גל"צ ירון דקל מנסה לפזול לימין באמצעות הבאתו של סג"ל.
בעקבות כל הסחרחרת סביבו, ברקאי הודיע לדקל כי הוא שוקל לפרוש מהתחנה, וכי ההתנהלות של התחנה הייתה בבחינת פגיעה בו. מאז התקיימו 2 פגישות בין ברקאי לבין דקל, בהם לקחו חלק גם ראש מערכת החדשות של התחנה אבי ברזילי, מפיקת 'מה בוער' נורית קנטי, וראש מערך התקשורת בתחנה אודי ירושלמי. בפגישות אלו ניסו לשכנע את ברקאי להישאר בתחנה.  
כעת צריכים בתחנה למצוא רצועת שידור של שעה אחת לפחות עבור סג"ל, כאשר שעות הבוקר - הנחשבות לפריים-טיים הרדיופוני האולטמטיבי, כבר מאוישות על ידי שלל תכניות: ניב רסקין ב-8:00, ברקאי ב-9:00 ו'המילה האחרונה' ב-11:00. 
מגל"צ נמסר: "ההחלטה היחידה שהתקבלה ותתממש בקרוב היא שאראל סג"ל ישדר בגל"צ ברצועת פריים חדשה. אנו שמחים וגאים על כך שסג"ל יימנה בקרוב עם מגישי התחנה הבכירים והוקם צוות הקמה שיגבש את פורמט התוכנית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה