תקשורת ומדיה

תא כתבי ירושלים מתעורר בגלל מעצר הכתבים: יעל פרידסון נבחרה לעמוד בראשו

בראש סדר היום של התא שמונה כ-12 חברים, נמצאים התנהלות המשטרה מול העיתונאים, היחסים עם רב הכותל ועוד. פרידסון: "אנו עדים לניסיונות מדאיגים להצר את צעדנו"
אלכסנדר כץ |  2
הפגנת הימין בגשר המיתרים ירושלים (צילום מרים צחי)
מעצר 2 כתבי הוושינגטון פוסט אתמול (יום ג') בירושלים, באירוע עליו התנצלה בסופו של דבר המשטרה בגלל הפרסום העולמי לו זכה, היה רק הטריגר לניסיונות להחיות את תא כתבי ירושלים, שמנמנם לו מזה תקופה ארוכה. היום התקיימו בחירות בין כ-12 חבריו, ונבחרה יעל פרידסון לעמוד בראשו.
פרידסון היא כתבת המשפט והמוניציפאלית של ידיעות אחרונות ו-ynet. היא מחליפה קולגה מהמערכת - רועי ינובסקי, כתב הפלילים של ידיעות ו-ynet. על סדר היום של התא יהיה היחסים של רב הכותל עם התקשורת, הגבלות התנועה לכתבים באירועים ביטחוניים, התנהלות המשטרה מול כתבים ועוד.
פרידסון מסרה כי "במשך שנה וחצי אינטנסיביות של סיקור גל הטרור בעיר, כתבי ירושלים ידעו להתגבר על היריבות, לשתף פעולה ולשמור על סיקור רגיש, מקצועי ואמין. במקום לזכות לשיתוף פעולה מצד הגורמים המסוקרים, אנו עדים לניסיונות מדאיגים של רב הכותל, משטרת ירושלים והצנזורה הצבאית להצר את צעדנו. תא כתבי ירושלים יפעל לשמירת חופש העיתונות ולהעשרה מקצועית של הכתבים כדי להמשיך להביא מידי יום את הסיפורים הכי טובים מהמקום המרתק בעולם".
אחד הכתבים בתא מספר כי חייו של עיתונאי בעיר קשים במיוחד. "זה שאתה לא שולף תעודת עיתונאי, לא עושה יותר מדי רושם על כוחות הביטחון", אמר. "שוטרים יכולים לאיים לעצור אותך גם כשהם יודעים שאתה עושה את עבודתך. צריך לשנות את זה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה הקשר של רב הכותל לסיפור jQuery20306081832693889737_1455824770890???
    אני 02/2016/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה בראש סדר העדיפיות של כתבי ירושלים עומד שמואל רבינוביץ ?????
    סגור
  • 1.
    שתביא סקופים במקום לדברר את עיריית ירושלים (ל"ת)
    מצחיק 02/2016/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור