תקשורת ומדיה

החדש של אלי עזור: ירון אחר מונה למשנה למנכ"לית הג'רוזלם פוסט וינהל את הדיגיטל

אחרי ynet, תפוז, ביג דיל, win-win ושלל סטארט-אפים, מגיע אחר לקבוצת הג'רוזלם פוסט ויחנוך תפקיד חדש - האחראי על הפעילות הדיגיטלית של החברה
אלכסנדר כץ |  4
ירון אחר משנה למנכ"ל תחום הדיגיטל בקבוצת הג'רוזלם פוסט (צילום יח"צ)
ירון אחר מונה למשנה למנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט לתחום הדיגיטל. מדובר על פונקציה חדשה בג'רוזלם פוסט במסגרתה יהיה אחר אחראי על הפעילות הדיגיטלית של הקבוצה, הכוללת את אתר Jpost.com, אתר מעריב, המדיה באתר ספורט 1, האפליקציות של ג'רוזלם פוסט ומעריב, וכל הנכסים הדיגיטליים הקיימים והעתידיים.
בתפקידיו הקודמים היה אחר כסמנכ"ל ynet וסמנכ"ל תפוז, ייסד ומכר את אחד מאתרי הקניות החברתיות הראשונים בישראל - ביג דיל, ייסד את אתר הלוחות של קבוצת ידיעות win-win, וכן היה שותף-מייסד ב-3 סטארט-אפים. בימים הקרובים יראה אור ספרו 'שיווק בעידן דיגיטלי'.
 "אני מאמין שמוצר טוב קודם לכל טריק שיווקי או קיצור דרך טכנולוגי, והוא הבסיס ליצירת משיכה הן לגולשים והן למפרסמים", מסר אחר בהודעה לתקשורת שפרסמה הקבוצה. "זה האתגר הגדול שלי בקבוצה - לשלב מסחר, תוכן ומוצר יחד כך שכל הצדדים ייהנו מהם, ולא רק לטווח המידי".
מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט רונית חסין-הוכמן מסרה כי "כקבוצת מדיה מובילה בישראל, אנו משקיעים משאבים רבים בכל הנוגע לתחום הדיגיטל והחדשנות הטכנולוגית. אנו מקפידים לספק לקהל הקוראים שלנו תוכן איכותי על גבי הפלטפורמות החדשניות ביותר לחוויית קריאה מהנה. ירון מגיע אלינו עם ניסיון וידע רב, ואנו בטוחים כי הוא ימשיך להצעיד קדימה את תחום הדיגיטל בקבוצה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רגע זה לא ההוא שמפצח סטרטאפים מה קרה לזה? (ל"ת)
    חיים 03/2016/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בהצלחה אח יקר! (ל"ת)
    אתגר 02/2016/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    נכס לג'רוזלם פוסט! בהצלחה ירון! (ל"ת)
    אתי 02/2016/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה מלך! (ל"ת)
    אילן 02/2016/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור